2 çocuk babası intihar etti

48 yaşındaki Hamza Bolat, iddialara göre yaşadığı ekonomik sıkıntılar sebebiyle intihar etti.

2 çocuk babası intihar etti

48 yaşındaki Hamza Bolat, iddialara göre yaşadığı ekonomik sıkıntılar sebebiyle intihar etti.

05 Ocak 2020 Pazar 18:52
2 çocuk babası intihar etti

Evli ve 2 çocuk babası olduğu öğrenilen 48 yaşındaki Hamza Bolat, iddialara göre yaşadığı ekonomik sıkıntılar sebebiyle intihar ederek yaşamına son verdi.

Yıllarca eski Devlet Hastanesi etrafında hasta ve hasta yakınlarına malzeme satarak geçimini sağladığı öğrenilen Bolat'ın, hastanenin taşınmasıyla birlikte girdiği ekonomik darlığı bir türlü atlatamadığı ve yaşadığı ekonomik zorluklar nedeniyle bunalımda olduğu öğrenildi.

Hamza Bolat’ın cenazesi yarın saat Nadık’ta bulunan Sultanana Cemevin'den alınarak Çorum Merkez Büğet Köyü’nde toprağa verileceği öğrenildi.

Son Güncelleme: 06.01.2020 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Suat 2020-01-05 19:35:23

Ekonomik kriz derinden yaşanıyor. Çorum’da işsizlik %5ten , %13 e çıktı. Sadece inşaat ve tuğla sektöründe 10.000 kişi yevmiye alamadı. VATANDAŞ OLARAK ETRAFIMIZA BAKIP EKMEĞİMİZİ BÖLÜŞMELİYİZ. Siyasileri Allah’a havale ediyorum

Misafir Avatar
okurz 2020-01-06 22:04:29 @Suat

Allaha emanet etmekle olmaz sandıkta cevabını vermelisin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
kadir 2020-01-05 19:50:48

İmanı eksik diyen arkadaş kaç fakirle ekmeğini bölüşüp müslümanlığın gereğini yaptın ?

Avatar
KADİRE CEVAP 2020-01-05 20:07:13

Kadir bey, katılıyorum size. Fakir fukaranın halini, derdini bilmeyen, sormayan bir toplum olmuşuz. Yokluk ve çaresizlik insana herşeyi yaptırıyor malesef. Tok açın halinden anlamaz, aç karına bol bol tok tesellisi verirler. Yokluk ve sıkıntı cekenlerin vebali müslümanız diyen bizleri sürüm sürüm süründürür. Allah, çaresizlere acilen yardım etsin, boş boş nutuk atanlarada akıl ve vicdan nasib etsin.

Avatar
Çorumlu 2020-01-05 20:10:35

İşte bu erol kavuncuncunu çerkez ahmetin osmancıklı vekilin gerçek yüzünü ortaya koyuyor ne halde hem emekleriyle oynadılar çorumluların niçin sahip çıkmıyorlar hele şu üniversitede olup yaşananlar

Misafir Avatar
cafer 2020-01-06 08:53:00 @Çorumlu

usluba bakarmısın cerkes ahmet demek ne demek acaba? önce kendine bakacaksın sonra baskasını yargılayacaksın.evet üniversitede neler olmuş anlatta dinleyelim öyle üstü kapalı konuşmak ortaya laf atıp kaçmakla olmuyor.haa birde ismin ne acaba?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Detay 2020-01-05 21:45:06 @Çorumlu

Çorumlu kardeşim, ne oluyor üniversitede, az yazarmısın kardeşim?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2020-01-05 21:17:38

Allah rahmet eylesin.Ailesine sabırlar versin.

Avatar
ALLAH'a havale! 2020-01-06 12:52:14

Zeki Gül gibi yatı 60 olmuş adamlara iş bulanlar. Bu garibanları görmezler vekillerde anca hava yaparlar maaşları cebe indirirler. Bazı fetö artıklarının iş yerini kiralayanlar sizi de ALLAH'a havale ediyorum. Garibanının dostu olmaz arkası olmaz her geçen gün bunu daha iyi görüyoruz. Yazık çok yazık.

Avatar
corumsever 2020-01-05 19:53:14

İşkur alımlarındaki liste yöntemi sorgulanmalı ce öncelike işe ihtiyacı olanlara öncelik verilmeli bu çok zor değil

Avatar
Turgut 2020-01-05 20:15:22

2019 yılında geçmediğimiz köprü ve yollara ( garantiden dolayı) 18 katrilyon ödedik. Bu israfa DUR DEMENİN VAKTİ GELDİ .