Adliye karşısında silahlı saldırı

Çorum'da Adliye önünde iki grup arasında çıkan silahlı kavgada iki kişi yaralandı.

Adliye karşısında silahlı saldırı

Çorum'da Adliye önünde iki grup arasında çıkan silahlı kavgada iki kişi yaralandı.

01 Eylül 2020 Salı 18:17
Adliye karşısında silahlı saldırı

Çorum'da dün gece saatlerinde meydana gelen ve 1 kişinin silahla vurularak ağır yaralandığı kavganın ardından, bugün de yaralama olayının şüphelilerinin adliyeye çıkartıldığı akşam saatlerinde adliye önünde ikinci bir silahlı saldırı meydana geldi.

İddialara göre; ara sokaklardan gelen kimliği belirsiz iki kişi adliye karşısında mahkeme sonucunu bekleyen ve şüphelilerin yakınları olduğu öğrenilen Adem K.(22) ve İsmail K.(24)'e silahlı saldırı gerçekleştirdi.

Saldırının ardından şüpheliler olay yerinden kaçarken, vücutlarına mermi isabet eden Adem K. ile İsmail K., yaralandı.
Yaralılar olay yerine çağrılan 112 ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Hitit Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Adem K.'nın durumunun ağır olduğu öğrenilirken, polis olayı gerçekleştiren şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.

Fotoğraf: Çorum Hakimiyet

Son Güncelleme: 07.09.2020 10:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tolga 2020-09-01 18:26:26

Adanayı geçtik Teksas olmaya az kaldı...

Avatar
Çorumlu 2020-09-01 18:42:34

Adliye karşısı? vay be ne emniyet kuvvetimiz varmış?

Avatar
Corumlu 2020-09-01 18:51:38

Ya hergün bi silahlı kavga haberi gelmeye başladı çorumdan bu ne böyle

Avatar
Cezaevleri 2020-09-01 19:45:07

Yetersiz kalınca sonuç kaçınılmaz

Avatar
Acı gerçekler 2020-09-01 22:33:46

Herkes topu polise atıyor veya memleket ne hale geldi muhabbeti. Birazda şu caydırıcı olamayan kanunları,adaletin işleyişini yazarlarsa daha inandırıcı olabilir.

Misafir Avatar
cevap 2020-09-02 13:45:31 @Acı gerçekler

Geçen Binaya 3 Bayan Hırsız Girdi.Aradık 155i Gelmediler.Tekrar Aradık illaki birine bir şey mi olsun ondan sonra mı geleceksiniz deyince de;
155 bize:Biz Ekibe Söyledik.siz Ekibi Arayın Diye Cevap verdiler.
Daha Sonra Ekip bizi arıyor biz Buhara mahallesi tarafındayız bir daha olursa tekrar arayınız biz onları biliyoruz diye cevap veriyor.
bu konuşmayı her türlü ispatlarım'da.Polis Değil Asker Müdahale Etmeli.Polis Bana Dokunmayan yılan Bin Yaşasın Mantığıyla Çalışıyor.Ama Allah Bunu Sorar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çorumlu 2020-09-02 07:48:04 @Acı gerçekler

Acı gerçekler ve haklıyım'a cevap;
Polise laf söyletmiyorsunuzda kardeşim denetimler daha sıkı olabilir.14 15 yaşlarında çocukların ellerinde silahlar cirit atıyorlar polis denetimi sıkı tutsun "biz yakalıyoruz adliye serbest bırakıyor"zihniyeti ile çalışırsanız daha cooook canlar yanar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Eğitim faktörü 2020-09-02 08:30:29

Temel sorun kesintisiz eğitim nedeni bu çocuklar ne okullu oldu ne de meslek sahibi oldu boş gezen ara eleman oldular, Sanayiler ve diğer meslek gruplarının en az yaş 40 civarlarında 20 sene sonra hem maliyetler artacak hem usta bulmak mümkün olmucak. kesintisiz eğitim istihdam sorunu yaşamayan ülkeler için iyi olabilir ama türkiyede ottü mezunu adam evde otururken bu çocuklar nasıl iş bulacak

Avatar