Aşgın'dan o habere suç duyurusu

Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın, Gazeteci Elvan Yılmaz imzalı bir habere suç duyurusunda bulundu.

Aşgın'dan o habere suç duyurusu

Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın, Gazeteci Elvan Yılmaz imzalı bir habere suç duyurusunda bulundu.

05 Şubat 2021 Cuma 14:00
Aşgın'dan o habere suç duyurusu

Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın, Gazeteci Elvan Yılmaz imzalı bir haberle ilgili suç duyurusunda bulundu.

Gazete Duvar’ın haberine göre, Başkan Aşgın, bir internet sitesinde yayınlanan "Ali olacam dedi Cin Ali oldu. Suya zam yapmadı, faturasına yaptı" başlığı ile yaptığı haber nedeniyle Elvan Yılmaz hakkında suç duyurusunda bulundu.

Elvan Yılmaz, emniyette verdiği ifadede, belediye başkanının suya zam yapmadığını söylediğini, ancak su faturaları incelendiğinde atık su ve evsel atık giderlerine zam yapıldığını tespit ettiklerini belirterek, şöyle dedi: “Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın göreve ilk geldiğinde Ali olacağını söyledi. Yani Adalet, liyakat ve İstişare ile Çorum’a hizmet edeceğini ifade etmişti. Biz de buna atıfta bulunarak bu başlığı kullandık” dedi.

Elvan Yılmaz verdiği ifadesinin devamında, “Cin Ali milli eğitimin müfredatına da konu olmuş bir figürdür, hakaret içerse ilkokul çağındaki çocuklara okutulmazdı. Atılı suçu kabul etmiyorum” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 05.02.2021 19:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2021-02-05 15:29:08

Ne doktoruda Halil İbrahim Aşgın isminin başına doktor kelimesi ekliyorsunuz. Görmemişin bir ünvanı olmuş.

Misafir Avatar
Çorumlu 2021-02-06 01:10:09 @Ahmet

Cehaletini ortaya koymuşsun arkadaş. Dr deyince sadece tıp doktoru oluyor sanıyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2021-02-05 22:48:36 @Ahmet

Sen de haklısın kardeş. 21 YILDA doktorasını tamamlayana ben de dr ünvanını yakıştırmam.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doktor Bu Ne? 2021-02-05 17:43:14 @Ahmet

Ahmet "Dr." illa tıp alanındaki doktor değildir. Git biraz ansiklopedi oku. Ansiklopedi okuyamıyorsan internetten falan araştır. El alemi güldürme kendine. "Dr." ünvanına sahip kişilerin ünvanları özellikle belirtilir. Ha bu arada, O doktorun görüp görmemesini bilmem ama sen hiç okumamışsın anlaşılan.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ahmet e cevap 2021-02-05 18:01:34

Niye zoruna mı gitti sende bilek çürüt sanada prof desinler

Avatar
Kenann 2021-02-05 14:37:07

Savunma gayet iyi zekice olmuş..
(cinlik yapmış)
Başkan sen de zammı yapmışsın
..

Avatar
Adam 2021-02-05 14:52:16

Bu adamda direk başkanı hedef alıyor nefes alsa hani almayacaktın neden alıyorsun diye sözüm ona haber yapıyor bizlerin bunlara ihtiyacı yok

Avatar
Mustafa 2021-02-05 20:46:52

Elvan bey doğru söz söylemiş helal olsun Halil İbrahim bey eğer haber başlığına İçeriğe istinaden dava açmışsa politika derim zira ne haber başlığında ne de içerikte yanlış bir söz Veya üslup veya hakaret yoktur Türkçeyi kelimeleriyle değil hayatıyla yaşayan insanlarız belediye de olan biteni bilmeyen durumları okuyamayan insan yoktur şurası var ki iktidar partisi belediyeleri değil bütün belediyelerde olan şeyler olağan hale gelmiştir kimlikler dejenere olmuş fıtrat yerle yeksan olmuştur iktidardan çoğunluğu İktidar sarhoşluğu içerisindedir adaletsizliklere karşı hakkın adalet kavramını haykıranlara helal olsun denilir ilim ilim bilmektir ilim kendin sen kendini bilmezsen Ya nice okumaktır insanların güncel dünya da eğitimlerde nasıl yol aldıkları nasıl süreçlerden geçtiklerini şahsen bilmekte olduğumuz gibi bir çok insan da bilmektedir ismini anmaktan haya etmediğim insan rahmetli Prf dr Salim öğüt hoca ithafen dirsek çürütmek ifadesi kullanılmış bir yorumda o yüzden aktarıyorum Allah bize bu ilmi insanlara dağıtmak için vermiştir tavla caiz de olsa ilim sahibi insanların oturup tavlaya vakit ayıracak vakitleri olmamalıdır diyen rahmetli Salim hoca ünvanların değil ilmin öneminin insanda duruşuna önem atfederdi dr doçent Prf da olsalar ilimlerinin hakkını veremedikleri müddetçe statü sıfat ünvanların hiç bir anlamı olamaz

Avatar
Arkadaş 2021-02-05 21:01:06

Vay arkadaş ya!!! İki kelimeyi bir araya getiremeyen “O” kişide gazeteci ve basın muhabiri olarak geçiyorsa, Çorum basını sınıfta kaldı derim!!!
Birilerinin gazına gelip kendi kendine eğleniyor bu arkadaş, yazık ya keşke kendini tanıyabilseydi.

Avatar
KOŞ SEVİM koş 2021-02-05 22:07:11

Desenize Halil İbrahim Aşgın'ı da kaybettik...

Avatar
Garip vatandaş 2021-02-06 13:22:27

Dr unvanını sadece eğitim alanında kullanmalı çünkü o unvanın işlevi odur. Her yerde dr dr dr kullanınca gariban corumlu da tıp doktoru zannediyor:) hatta başkanlığa aday olduğunda sırf adam doktormuş diye oy verenleri gördüm.