Bu proje Çorum'a yakıştı

Çorum Belediyesi tarafından başlatılan Saat Kulesi’ne cepheli işyerlerinin ‘Cephe Sağlıklaştırması Projesi’nde artık sona yaklaşıldı.

Bu proje Çorum'a yakıştı

Çorum Belediyesi tarafından başlatılan Saat Kulesi’ne cepheli işyerlerinin ‘Cephe Sağlıklaştırması Projesi’nde artık sona yaklaşıldı.

23 Aralık 2021 Perşembe 15:47
Bu proje Çorum'a yakıştı
banner332

Çorum Belediyesi tarafından başlatılan Saat Kulesi’ne cepheli işyerlerinin ‘Cephe Sağlıklaştırması Projesi’nde artık sona yaklaşıldı. Projenin son ayağı olan Ali Paşa Hamamı ve dönercilerin olduğu bölgede çalışmalar başladı.

Dönerci esnafının talepleri doğrultusunda projeyi revize ettiklerini belirten Belediye Başkan Vekili Lemzi Çöplü, “Buradaki esnafımızın talepleri doğrultusunda yaptıkları işe uygun bir projeyi revize ederek kurul onayına sunduk ve onay çıkar çıkmaz da çalışmalarımızı başlattık." dedi.

Başkan Vekili Çöplü, “Cephe sağlıklaştırma projemiz kapsamında eczanelerin olduğu kısımda iyileştirmelerimizi yapmıştık. Şimdide dönerci esnafımızın bulunduğu kısımda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Buradaki esnafımızı da mağdur etmeyecek şekilde en kısa sürede çalışmalarımızı tamamlayıp Saat Kulesi çevresini yeni görünümüne kavuşturacağız”dedi.

Öte yandan, bölge esnafı ve vatandaşlar yapılan çalışmalarla ilgili memnuniyetlerini dile getirerek, “Saat Kulesi çevresini güzelleştirip, tarihi görünümüne kavuşturduğu için Belediye Başkanımız Dr. Halil İbrahim Aşgın’a teşekkür ediyoruz” diye konuştular.

Son Güncelleme: 23.12.2021 23:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tolga 2021-12-23 17:22:16

her taraf tabela kirliliği önce buna çözüm bul...

Avatar
murat 2021-12-23 20:02:55

LEŞ tabelalar kentin başına bela oldu. Bina içleri bile perişan durumda. Adamın veya kadının bir tane ofisi var 40 tane tabela asmış iş hanına. Asansörün içine bile tabela asılmış iş hanlarında. Bunun bir kuralı olması lazım. Belediye bunu çözer mi? İmkansız..

Avatar
Vatandaş’a 2021-12-23 23:41:05

Romen rakamında 4’ün nasıl yazıldığını restorasyonu yapanda yaptıran da çok iyi bilir mutlaka. Bence sen Saat Kulesi tarihini bir zahmet araştırırsan ilk yapılışında da aynı olduğunu görürsün. Tarihi eserler aslına uygun restore edilir ve restorasyona Anıtlar Kurulu izin verir. Tarihi eserlerde ilk yapılışında olan hatalar o yapıya çok daha değer katar aynı hatalı basılan 5 liranın koleksiyonerler tarafından 1000 liraya alınması gibi. Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. Yorum yapmadan insanlara anlamsızca eleştiriler yapmadan önce bir araştır istersen.

Avatar
Vatandaş 2021-12-23 18:44:56

Önce saat kulesinin saatini düzeltin. Haberciler uyuyorsunuz saat kulesinin 4 saatinin ikisi Romen rakamıyla yazılı olanlar yanlış. Romen rakamında 4 IIII şeklinde olmaz. Gelen dalga geçiyor çorumlunun yaptığını kimse yapamaz diyorlar

Misafir Avatar
Çorumlu 2021-12-30 14:37:45 @Vatandaş

http://forum.saatforumu.com/viewtopic.php?f=12&t=4305#axzz25sakrwRX Oku öğren cahil kalma

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tolga 2021-12-23 21:30:45 @Vatandaş

https://www.habercim19.com/kultur/yagbat-tartismalara-aciklik-getirdi-h57846.html daha önce ben bu konuda açıklama yaptım..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2021-12-23 23:58:02

Bilerek mi hatalı yazılmış diyorsun sallama hemşehrim. Bunun şuan yönetenle alakası yok yıllardır aynı hata var düzeltsinler sadece. Kadranı değiştirecek yada 4ün düzgün yazılışıyla düzeltecekler. Zor Bi işlem değil. Öyle kaldıkça rezillik.

Avatar
Vatandaşa cevap 2021-12-24 00:52:42

Arkadaşım romen rakamıyla 4 iki farklı şekilde yazılır araştırırsan görürsün 1.si IV ,2. si saat kulesinde olduğu gibi IIII

Avatar
DÖRT 2021-12-27 16:54:17

Romen rakamı ile dört “ IIII “ şeklinde yazıldığını ilk kez sizden duydum. Merak ettim araştırdım. Böyle bir şeye denk gelemedim. Aslı varmıki?

banner316