Çorum'da feci kaza, 3 ölü, 1 yaralı

Feci kaza Çorum-Ankara yolu Ford Evlüce Kavşağı'nda meydana geldi. Otomobil Tırın altına girdi

Çorum'da feci kaza, 3 ölü, 1 yaralı

Feci kaza Çorum-Ankara yolu Ford Evlüce Kavşağı'nda meydana geldi. Otomobil Tırın altına girdi

17 Kasım 2019 Pazar 10:52
Çorum'da feci kaza, 3 ölü, 1 yaralı

Çorum’da tır ve otomobilin çarpışması sonucu 3 kişi öldü, 1 kişi yaralandı.

Kaza sabah 07.30 sıralarında Çorum-Ankara karayolu 5. Kilometre Ford Evlüce Kavşağı'nda meydana geldi. Kontrolden çıkan otomobil Tırın altına girdi. Kazada otomobilde bulunan 3 kişi hayatını kaybetti, 1 kişi de yaralandı.

Son Güncelleme: 17.11.2019 12:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kar. 2019-11-17 12:22:37

ESKIDEN KAVŞAKTA KIRMIZI IŞIĞA GEÇERKEN SARI LAMBA KAÇ KEZ YANIP SÖNÜYORDU ŞIMDI DIREK KIRMIZIYA GECIYOR TABIKI BEN GEÇERIM DERKEN ANI KIRMIZI YANIYOR BU HEM PARASAL TUZAK HEMDE ÖLÜME TUZAK.

Avatar
Rcp 2019-11-17 11:59:33

Lambalar anı yanıyor önceden uyarı veriyordu kazaya sebep olan biri bu

Avatar
trafik 2019-11-17 12:36:53

aynen trafik lambalrında yeşil ikaz lambası yanıp sönüyordu şimdi direk.

Avatar
Rrbp 2019-11-17 12:38:40

Diger türlü de gecmek icin acele ediliyor. Ne yapacagiz?? İnsanda bitiyor is olabilir mi

Avatar
Mahir odabaşı sivil savunma uzmanı 2019-11-17 21:38:55

Trafik ışıkları Özellikle ana yollarda kırmızıya yakalanmayim diye daha cooook gaza basan sürücüler tehlike saçıyor. .. Bir de arada ki sarı yanıp sönmez ön hazırlık çok kısa gibi..... topyekün egiTimle bilinçlenme gerekir ...Allah korusun uoksa

Misafir Avatar
Eğitim 2019-11-19 08:01:01 @Mahir odabaşı sivil savunma uzmanı

Eğitim mi?Nasıl bir şeydir?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Slm 2019-11-18 10:43:24

Işıklar çok kötü oldu aniden kırmızı yanıyor arkadaki geçerim derken öndeki frene basınca olacağı bu acilen eski sisteme yani yeşilin uyarı vermesi lazım

Avatar