Çorum'un göbeğinde halk otobüsü kazası

Hürriyet Meydanı'nda halk otobüsü 5 yaşındaki çocuğa çarptı

Çorum'un göbeğinde halk otobüsü kazası

Hürriyet Meydanı'nda halk otobüsü 5 yaşındaki çocuğa çarptı

20 Ağustos 2019 Salı 19:42

Çorum Gülabibey Mahallesi'nde bir  çocuğun ölümü ile sonuçlanan halk otobüsü kazasının üstünden çok geçmedi ki, bu defa Çorum'un göbeğinde yaya geçidinde karşıdan karşıya geçmeye çalışan 5 yaşındaki çocuğa halk otobüsü çarptı.

Edinilen bilgilere göre, Hürriyet Parkı yanında annesiyle birlikte karşıdan karşıya geçmeye çalışan 5 yaşındaki Alperen Taha Kekillioğlu adlı çocuğa halk otobüsü çarptı. Çarpmanın etkisiyle küçük çocuk ve annesi kaldırımın kenarına düştü. Ölümden dönen çocuk daha sonra annesiyle birlikte olay yerine çağrılan ambulansa alınarak Hitit Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürüldü.Kaza sırasında otobüsün yaptığı ani fren sonucu otobüs içerisinde savrulan 2 çocuk da tedbir amaçlı sağlık görevlilerine kontrolden geçirildi.

Kazayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

İHA

Son Güncelleme: 20.08.2019 19:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şoförler yaşlı 2019-08-20 19:51:05

Halk otobüsü şoförleri çok yaşlı, acemi ve dikkatsiz kullanıyorlar, kurallara uymuyor, duraklara tam yanaşmıyorlar. Karıştıkları kazalara tutanaklara bakın anlarsınız. GERÇEK BU.

Avatar
Çok hızlı kullanıyorlar 2019-08-20 21:15:44

Çok hızlı kullanıyorlar çok.

Avatar
???? 2019-08-21 07:29:09

Sözde yaya geçidinde yayalara öncelik uygulandı. Kaç gün etkili oldu acaba? Yine yayalar bekliyor araçlar geçiyor önce. Üstelik şehir içinde emniyet kemersiz ve çok hızlı gidiyolar ????

Avatar
Ahmet 2019-08-20 20:33:06

Daha çok para kazanma hırsıyla daracık yollara koca koca otobüsler alındı. Daha çok para kazanma hırsıyla şoförlere fazla mesai yaptırıldı. Sonuç ortada. Çorum gibi bir şehir için daha küçük otobüsler, daha çok şoförle işletilmeli. Halk otobüsleri halka hizmet içindir, özelleştirip birilerini zengin etmek için değil.

Avatar
salih 2019-08-20 22:16:29

Şoförler eğitilmeli.

Avatar
Sadece Bu Mu 2019-08-20 21:10:56

Aynı zamanda belki biraz ağır ama saygısızlar topluma hizmet edeceğiz diyorsan çelik gibi sinirlerin olacak ufacık şeylerden hemen patrlamayacaksın

Avatar
Saygısız ve tahammül yoksunu çoğu 2019-08-21 05:51:35

Çorumdaki bütün şoförlerde insanlara karşı saygı ve tahammül sıfır . Geçenlerde bitane bayan şoföre denk geldim organize sanayi hattında 10 numara olmuş. Hem sürüş şekli hem yolculara davranışları takdir edilesiydi..keşke bütün şoförler bayan olsa yada oradaki bayan gibi olsa..insan canı bu kadar ucuz mu

Avatar
Kenannn 2019-08-21 06:24:35

Raylı sistem ana harterlere. Diğer bölgelere küçük mağruslar ilimiz rahatlar.
Bahçalievler saat kulesi,
Mimar sinan saat kulesi
Buhara saat kulesi
Lozanevler saat kulesi
Toki saat kulesi.
Saat kulesi transfer noktası oldu bitti ferah geniş temiz ne güzel olur tranvay.

Misafir Avatar
okuryazar 2019-08-21 14:03:25 @Kenannn

çok para çok. çorum belediyesinin bütçesi ona yetmez çorum belediyesi anca kendi bütçesinden stat yapar işte(!)

Beğenmedim! (0)

banner182