Çorum'un göbeğinde yayalara motosiklet çarptı

Kaza Gazi Caddesi Atatürk Lisesi önünde meydana geldi. Yaya geçidinden geçen kadınlara motosiklet çarptı

Çorum'un göbeğinde yayalara motosiklet çarptı

Kaza Gazi Caddesi Atatürk Lisesi önünde meydana geldi. Yaya geçidinden geçen kadınlara motosiklet çarptı

19 Şubat 2020 Çarşamba 14:56
Çorum'un göbeğinde yayalara motosiklet çarptı

Çorum’da yaya geçidinde karşıdan karşıya geçmeye çalışan kadınlara motosiklet çarptı, iki kadın yaralandı.

Olay, Gazi Caddesi Atatürk Lisesi önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre sürücüsü ve plakası öğrenilemeyen bir motosiklet yaya geçidinde karşıdan karşıya geçmekte olan Nezaket D.(63) ve Gönül G.(65)’e çarptı.

Çarpışmanın etkisiyle yaşlı iki kadın cadde ortasına savrularak yaralandı.

Çevredeki vatandaşların ihbarıyla olay yerine çok sayıda ambulans ve polis ekibi sevk edildi. 112 Ekiplerinin olay yerinde yaptığı ilk müdahalenin ardından yaralı kadınlar Çorum Hitit Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.


 

Son Güncelleme: 20.02.2020 09:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çorumlu 2020-02-19 15:18:40

bu motosikletlere emniyetin çözüm bulması gerekli yaya geçitlerinde kaldırımlarda caddelerde çok hızlı gidiyolar bunlara agır cezalar verilmesi lazım

Avatar
alp 2020-02-19 16:11:23

özellikle kaldırımlarda pisiklet ve motorsiklet korkusundan yürüyemez olduk ,bir an önce çözüm bulunmalı.Diğer bir konu da suriyeli kardeşlerimize verilen çöp toplama araçları trafik akışını çok engelliyorlar

Avatar
Vatandaş 2020-02-19 22:04:40

Polis bile kural tanımıyor kardeşim. 19 A
7226 plakalı polis minibüsü her sabah tepe lambaları açık çocuğunu Mustafa Kemal ortaokuluna bırakıyor. Bu ne biçim iştir. Hemde vatandaşın gözüne soka soka.

Misafir Avatar
İddia doğruysa 2020-02-20 12:30:25 @Vatandaş

Bahsi geçen polise soruşturma açılmalı.Hiç bir şahıs devletin aracını kendi hizmetinde kullanamaz.Bu araçlar milletin vergisiyle alınıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
crm 2020-02-19 16:51:14

bu motorize kuryeler kural tanımaz bir şekilde, yaya geçitlerinden, ara yollardan ters yollara, kaldırımlarda rahat rahat geçiyorlar, bu nasıl bir vurdumduymazlık, kural tanımazlık, emniyet takip etmezse kim takip edecek bunları, gecenlerde kaldırımda hızla giderken kendisini uyarmak isteyen yaşlı bir amcayla tartışıyordu kendini bilmez motorize kuryenin biri,

Avatar
Mertçe 2020-02-19 19:15:23

Durun yahu (ALLAH Korusun) bir insan ölsün acele etmeyin o zaman emniyet el atar. Motosikletliler valiliğin önünde polislerin önünden geçiyor. Kimin umurunda.

Misafir Avatar
Akıl ve fikir sahibi 2020-02-21 12:30:03 @Mertçe

Mülki idarecilere;AKP li siyasetçilere motosiklet çarparsa,önlem alınır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa 2020-02-19 18:05:24

Biran önce motosikletlere önlem alınmalı denetimler artmalı yolda yürüyemez olduk nerden çıkacakları belli degil çok hızlı gidiyolar birşey söylediginde motosikletden inip üstüne yürüyorlar bunlara gerekli cezaları vermek lazım kurallara uysunlar yoksa bunlar kural falan dinlemiyorlar yazık yaşlı kadınlara inşAllah önemli birşeyleri yoktur

Avatar
Ahmet 2020-02-19 18:19:12

Motosiklet demişken elektrikli araba için ehliyet gerekiyor da elektrikli bisiklet(motosiklet) için neden gerekmiyor?

Avatar
Mert 2020-02-20 09:45:23