Düğün yolunda kaza, 4 ölü, 4 yaralı

Çorum’da hafif ticari bir araç ile minibüsün kafa kafaya çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 4 kişi hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralandı.

Düğün yolunda kaza, 4 ölü, 4 yaralı

Çorum’da hafif ticari bir araç ile minibüsün kafa kafaya çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 4 kişi hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralandı.

23 Kasım 2019 Cumartesi 22:24

Çorum’da hafif ticari bir araç ile minibüsün kafa kafaya çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 4 kişi hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralandı. Kazada hayatını kaybedenlerin bir yakının düğüne geldikleri öğrenildi.

Kaza, Çorum-İskilip karayolunda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüleri ve plakaları henüz belirlenemeyen otomobille minibüs kafa kafaya çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle ticari araç hurdaya dönerken, minibüs devrildi. Kazada, 4 kişi olay yerinde hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan yaralılar ambulanslarla İskilip ve Çorum’daki hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaza nedeniyle Çorum-İskilip karayolu trafiğe kapanırken, metrelerce araç kuyruğu oluştu.
Kazada hayatını kaybedenlerin cenazesi cumhuriyet savcısının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.
Kazayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Son Güncelleme: 23.11.2019 23:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gurbetten 2019-11-23 23:06:01

Her tarafın lolu yapıldı. Bir İskilip yolları bitmek bilmiyor 3 ayda bir böyle kaza oluyor. Yollar kaldırmıyor. Çankırı yolu desen aşağı kalır değil teslim alınıyor iöçüyor 1 yıl oldu yeni yüpılan yol bekleyor REYİ BEKMENİYOR. kim yaptı çek getir yaptıgın lıl aha bu yap ödemeleri yapma bu arada yollarçukur yamalı.
Çorum yolu kaç kede ihaleye çıktı BOOOOŞ yapılıyor yapılacak inşeat sürerken uyarı tabelaları ıyıkları olmalı başımız sağolsun çok konuycak varda reyse SAHİPSİZ İSKİLİP SAHİPSİZ

Avatar
iskilipli 2019-11-23 22:47:27

İskilip-çorum yolunda yol yapımı çalışması devam ediyor. yol tamamlanamadı. Yolun bir kısmı tamamlanmış hızlanıyorsun, birkaç km gidince yol tekrar bozuk 20 km hıza düşüyorsun. Özellikle akşam saatlerinde karanlıkta yol çok tehlikeli oluyor. Bir de sürücüler acele edip hatalı sollama yapınca kaza kaçınılmaz oluyor. Ölenlere rahmet ailelerine sabır dilerim.

Avatar
kaza değil cinayet 2019-11-23 23:44:03

kaza değil cinayet. bu yollar yapılmadıkça daha çok vatandaşımız hayatını kaybeder.

Avatar
Turgut 2019-11-23 23:59:42

Cek Cak . Oylar Akp ye. 10 sedir bu yol bitecek. İskilip e yok , Ali Ağaoğluna 1.4 katrilyon şirket kurtarma işi var . YETTİ ARTIK

Avatar
Ceritli 2019-11-24 16:14:42

Göz göre göre gelen ölümler. Bunlara kaza demek mümkün değil, bunlar resmen cinayet. Nasıl bir yoldur ki 5 senedir bitirilemez. Yolun yapımına başlandığı zamandan bu güne dek en az 50 kişi yolun farklı bölgelerinde can verdi. Bu yol bilhassa bilmeyenler için çok tehlikeli ve hiçbir yerinde aydınlatma yok. Bir an önce yola el atılıp tamamlanmalı.

Avatar
Halk 2019-11-24 07:32:27

Yahu yeter !!!hiç mi insafınız yok !!!bu kadarda mı saf yerine,enayi yerine konulur bu halk size türkiye de tarihi rekor da oy veri,siz ??? Doğalgaz adı altında o da bi iki mahalle ,artı 10 çamur sözde yer altı imarı, artı dansözlü kutlamalar,İSKİLİP BUNU HAKETMİYOR!!!!

Avatar
Kenann 2019-11-24 09:03:27

Hafta bir kaza atlatiyoruz