İskilip Yolu’nda iki araç çarpıştı

Çorum-İskilip Karayolu’nda akşam saatlerinde iki aracın çarpışması sonucu trafik kazası yaşandı.

İskilip Yolu’nda iki araç çarpıştı

Çorum-İskilip Karayolu’nda akşam saatlerinde iki aracın çarpışması sonucu trafik kazası yaşandı.

15 Ekim 2019 Salı 19:15
İskilip Yolu’nda iki araç çarpıştı

Çorum-İskilip Karayolu’nda akşam saatlerinde trafik kazası meydana geldi.

İskilip Yolu 5. Kilometre üzerinde yaşanan kazada iki araç çarpıştı.

Kazada araç içinde sıkışan sürücü Çorum Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı.

Kaza nedeniyle polis ve sağlık ekipleri bölgeye sevk edildi. İtfaiye ekipleri tarafından sıkıştığı araçtan çıkarılan sürücü ambulansla hastaneye sevk edildi.

Son Güncelleme: 21.10.2019 15:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Teoman coşkun 2019-10-16 13:27:47

Lanet olsun artık şu yolu Bi yapamadınız her hafta düzenli kaza olmasına rağmen devletin yetkilileri artık el atmalı yazık bu insanlara

Avatar
Ferhat SERT 2019-10-16 14:50:14

İskilip Çorum yolu ne zaman yapılacak? Aylardır bir yolu yapamadılar. Hergün kaza oluyor. Yetkililer ne iş yapıyor???

Avatar
Mustafa yigit 2019-10-16 18:49:55

40,senedir,yapamadilarki bugunmu,yapacaklaryolu

Avatar