Şakir Erkan vefat etti

Çorum'un tanınmış eğitimcilerinden Şakir Erkan vefat etti.

Şakir Erkan vefat etti

Çorum'un tanınmış eğitimcilerinden Şakir Erkan vefat etti.

26 Haziran 2020 Cuma 09:00
Şakir Erkan vefat etti

Çorum'da uzun yıllar kişisel gelişim eğitimleri veren Dr. Şakir Erkan vefat etti.

Çorum İmam Hatip Lisesi emekli öğretmenlerinden Kişisel Gelişim Uzmanı  Dr. Şakir Erkan vefat etti. Merhumun cenazesi bugün saat 18.00-18.30 arasında Ulu Mezarlık'ta toprağa verilecek.

Son Güncelleme: 26.06.2020 16:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nur 2020-06-26 11:20:53

Hocam Allah rahmet eylesin ne kadar iyi bir insandı

Avatar
Ahmet 2020-06-26 13:12:05

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Rabbim Peygamber efendimize komşu eylesin güzel hocamızı. Amin.

Avatar
Fehmi irapoglu 2020-06-26 14:08:51

Allah CC rahmet eylesin mükemmel bir insandı mekanı cennet olsun inşAllah

Avatar
Banu Yücel 2020-06-26 17:32:35

Şakir Hocam Çorum'a ilk geldiğimde tanıştığım insanlardandı çok şey öğrenmişimdir kendisinden, güzel insandın Şakir hocam Yüce Allah da seni senin insanları karşıladığın gibi güzel karşılasın. Mekanın Cennet olsun.

Avatar
Zöhre 2020-06-26 18:08:34

Çorum çokkkkk değerli bir insanı kaybetti onun gibi bir insan dünyaya tekrar gelirmi bilmem mekanı cennet olsun nurlar içinde uyu hakkını ödeyemeyiz canım hocam????

Avatar
Ahmet 2020-06-26 20:20:40

Şakir Hocama Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanın Cennet olsun Hocam

Avatar
Adem Karakuş 2020-06-26 21:16:41

Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm.

Avatar
Ayhan Kılıçarslan 2020-06-26 22:51:26

Allah cc hocamıza rahmet geride kalan ailesine sabri cemil evri çelik ne diyelim mevla daha çok sevmiş