Seyir halindeki otomobile silahlı saldırı, 3 yaralı

Çorum’da bir otomobile seyir halindeki başka bir otomobilden tüfekle ateş açıldı, 3 kişi yaralandı.

Seyir halindeki otomobile silahlı saldırı, 3 yaralı

Çorum’da bir otomobile seyir halindeki başka bir otomobilden tüfekle ateş açıldı, 3 kişi yaralandı.

20 Mayıs 2020 Çarşamba 22:10
Seyir halindeki otomobile silahlı saldırı, 3 yaralı

Çorum’da bir otomobile seyir halindeki başka bir otomobilden tüfekle ateş açıldı..

Edindiğimiz bilgiye göre, Ulukavak Mahallesi Yazıçarşı Kavşağı’nda yaşanan olayda, içinde 4 kişinin bulunduğu seyir halindeki otomobile başka bir otomobilden ateş edildi. Saçmaların isabet ettiği otomobildeki üç kişi yaralandı. Sağlık durumları iyi olan yaralılar Ambulansla Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı. Olaydan sonra araçla kaçan 3 şüpheli Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi'ne bağlı ekipler taarfından yakalanarak gözaltına alındı. Araçta yapılan aramada iki tüfek bulundu.

Yaralama olayı ile ilgili soruşturma başlatıldı.

Son Güncelleme: 21.05.2020 11:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çorum 2020-05-20 22:44:09

Çorum emniyet müdürlüğü daha iyi çalışmalı 20 yaş altı sokağa çıkma yasağı varken 17 ile 20 yaşlarında çocukların sokakta silahla çatışması emniyetin işi sıkı tutmadığını gösterir. Lütfen biraz daha sıkı denetim.

Avatar
Mehmet 2020-05-21 03:04:09

Ne oluyor bu memlekete?Her gece Çevreyolu’nda Egzozlarını bağırttıra bağırttıra yarışan şımarık gençler,bagajda silah,arka koltukta pitbull taşıyıp makas delisi Tofaşlar,trafik ortasında yol kesip rajon kesen kabadayılar,cadde ve bazı parklar gece yarılarına kadar oturan 20 yaş altı gençler.Sorumluluğu başkalarında aramamak lazım ama yine de merhametten maraz doğduğu bir gerçek.

Avatar
ahmet ö. 2020-05-21 09:10:31

polisimizin daha sıkı çalışması lazım 20 yaş altı gençler her yerde her sokakta varlar lütfen biraz daha özverili çalışalım

Avatar
Adil 2020-05-20 22:16:39

Bu hapishane aflarının sonuçları işte çorum da gazi caddesinde adam öldürüyorlar yazı çarşıda pompalı tüfekle ateş açıyorlar parklarda birbirlerini bıçakliyorlar ölen ölene ne hale geldik arkadaş hic sokağa çıkmayalım

Avatar
Gölge 2020-05-21 12:06:52

Merhaba evet bende katılıyorum polis işini yapmıyor daha doğrusu bu Tofaş cilara dokunamiyor ne hikmetse anlamıyorum. ama sana bana gelince yani suçu olmayana sesi çıkmaya na gibi üste çıkıyorlar geçenlerde Evimin balkonundan bi olaya şahit oldum kavga vardı polis geldi inanin gelen polislerle sanki 40 yıllık arkadaşlar anlamıyorum sayın emniyet müdürüm isterseniz bi ilgilenin

Avatar
Vatandaş 2020-05-20 22:59:37

Emniyet ve Vali uyuyor sanırım denetim yapın arkadaşım denetim iyice saldınız kendinizi bi çete yakaladık diye şov yaptınız sokaklar itte serseriden geçilmiyor nerde görev anlayışı göreve maaş için gelen okuduğu bölümlerden alım olmadığı için atanamayan çocukları doldurdunuz emniyete iyice suyu çıktı

Avatar
Yasak 2020-05-21 02:40:25

yerelde yetkili merciler kendini sorgulamalı ve son olan olaylardan kendilerine pay çıkarıp ne işe yaradıklarını hatırlamaları gerekiyor.

Avatar
Vatandaş tenkit ediyor. 2020-05-21 12:45:15