Çorum’da yetkiyi aldılar

Çorum’da Kamu Sen’e bağlı  Türk Eğitim Sen merkez ve bazı ilçelerde yetkiyi aldı.

24 Mayıs 2022 Salı 14:04
Çorum’da yetkiyi aldılar

Çorum’da Kamu Sen’e bağlı  Türk Eğitim-Sen merkez ve bazı ilçelerde yetkiyi aldı.

Türk Eğitim Sen Şube Başkanı Selim Aydın’ın aktardığı bilgiye göre; kentte Türk Eğitim Sen, Eğitim Bir-Sen, Eğitim-Sen, Eğitim-İş ve diğer sendikaların üye sayıları rakamlarla paylaşıldı.

Buna göre; Türk Eğitim Sen Çorum Şubesi merkez ve bazı ilçelerde yetkili sendika olmayı başardı.

Son Güncelleme: 24.05.2022 15:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ülkücü 2022-05-25 19:10:45

İyici gardaşlarımızı başarılarından dolayı kutluyorum.Yaklaşan seçimler öncesi Millet İttifakının ayak sesleri.Sizin sayenizde gümbür gümbür geliyorlar.

Misafir Avatar
Asena 2022-05-27 23:26:26 @Ülkücü

Mhp yi bitirdiler.Bu arkadaşlarında İYİ ye sempati duymaları,aralarında gönül ve fikir birliğinin olması son derece doğal.Eleştirilsel yorum yapılmasını insafsızca buluyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bozkurt 2022-05-25 22:12:16 @Ülkücü

Kapalı kapılar arkasında İYİ,açığa çıkınca MHP li.Her iki tarafla dirsek teması var.Kim daha Güçlü ve bir fazla verirse onun yanındalar.ibre İYİ den yana görünüyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Seim 2022-05-25 12:52:21

Olumsuzlukları eleştiriken İyi Partili, nimetlere ortak olurken MHP'li . İktidarın yanlışlarının cermesini Eğitim Bir Sen çeksin, nimetlerinden Türk Eğitim sen nemalansın. Ne ala memleket.

Avatar
Erol 2022-05-24 17:09:18

Türk eğitim Seni tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum

Avatar
Çorumlu 2022-05-25 00:24:03

Türk eğitim seni ve çalışkan ekibi tebrik ederim. Diğer taraftan eğitim bir sen de ayrıştırıcı kırıcı bir dil kullandığı için kaybetti. Acilen ebsnin yönetimi değişmeli

Avatar
Eğitimci 2022-05-24 19:53:27

Baskının dik alasını şimdi göreceğiz.Eğitim birsenden farkı ne olacak onu da göreceğiz.Yavaş yavaş iyi partililer ve ulusalcılar her tarafı sarmaya başladı. Bunu Tayyipten başka herkes görüyor. Vah bu ülkenin haline.

Avatar
birbilen 2022-05-24 16:23:50

bazı kurumlarda kurum müdürleri,persone baskı yaptığını duymaktayız. kendi sendikalarından istifa ettirilip memur sen geçmesi için. geçmezseniz tayininiz olmaz ,geçmezseniz şuraya göndeririz gibi.

Avatar
Kadir 2022-05-25 08:46:07

Boy göstermeyi bırakıp sendikacılık yapın, çalışanların alım gücü düştü siz nerdesiniz. Hükümete payanda oldunuz sesiniz çıkmıyor.
Kimden çekiniyorsunuz

Avatar
yakup sayat 2022-05-25 12:10:42

çalışan kazanır duraksayan kaybeder,tebrik ederiz.ayrıştırıcı dil kullanan kaybeder