Kampüs var mı?

Hitit Üniversitesi Kampüs Kart Projesi'ni hayata geçireceğini duyurunca okurlar sıcağı sıcağına 'Kampüs var mı?' sorusunu yöneltti.

Kampüs var mı?

Hitit Üniversitesi Kampüs Kart Projesi'ni hayata geçireceğini duyurunca okurlar sıcağı sıcağına 'Kampüs var mı?' sorusunu yöneltti.

18 Şubat 2020 Salı 13:29
Kampüs var mı?

MUSTAFA DEMİRER

Hitit Üniversitesi, öğrencilere kolaylık sağlayan Kampüs Kart uygulamasını hayata geçireceğini duyurdu. Kampüs Kart’ın kısa ve uzun dönemde avantajları art arda sıralanırken, yeni projeye okurlardan sıcağı sıcağına ilk karşılık geldi: ‘Kampüs Kartı anladık da kampüs var mı?’

Hitit Üniversitesi, öğrencilerine sunduğu hizmetlerini daha iyi koşullar altında sağlayabilmesi için ‘Kampüs Kart Projesi’ni hayata geçiriyor. Üniversitenin kurumsal web sitesinde ilgili gelişme detaylı bir şekilde aktarılırken, Habercim19’un okurlarından Kampüs Kart Projesi’ne ilk tepki “Kampüs var mı?’ sorusuyla geldi.

Bir diğer okur ise ‘Fen Edebiyat Fakültesi, EML’den çevrilme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi lise binasından çevrilme, İlahiyat Fakültesi Kur’an kursundan çevrilme, kampüs binası maalesef yok. Gidin bir bakın Yozgat’a. Erdoğan Akdağ anahtar teslimi kampüs yapmış ve teslim etmiş. Tüm fakülteler ve idari birimler ve yurtlar bir arada yan yana kurulmuş.” yorumunda bulundu.

HATIRLARSAK

Kuzey Kampüsü’nde Beden Eğitimi Spor Bilimleri Fakültesi ve Spor Salonu, Muhsin Yazıcıoğlu Stadı, modern yemekhane ve kütüphane geçtiğimiz dönem tamamlanarak hizmete açılmış, yine aynı dönemde Çorum MYO’ya çok modern bir kampüs kazandırılmıştı. Kuzey Kampüsü’nün alt yapısında galeri sistemi büyük ölçüde bitirilmişti.

İlahiyat Fakültesi binası fiziki olarak yüzde 95 oranında tamamlandı. İİBF binasının yüzde 50 seviyesinde yarım kaldığı belirtildi.

Hitit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Osman Öztürk’ün göreve başlamasından sonra yarım kalan fakülte binaları, yollar ve diğer alt yapı eksikliklerinin giderilmesi için müteahhit firma ile yapılan sözleşmenin iptali için sürenin dolması beklendi. Geçtiğimiz ay itibariyle sözleşmenin sona ereceği ifade ediliyordu. Yeni rektör aylar önce yarım kalan kampüs inşaatının tamamlanması için yoğunlaşacağı sözünü verdi.

Hitit Üniversitesi yönetimi o günden bugüne kadar Kuzey Kampüs’te neler yapıldığına dair kamuoyu ile henüz net bilgi paylaşımında bulunmadı. Açıkçası biz de okurlarımız gibi kampüs ile ilgili varsa yeni gelişmeleri merak ediyor ve bekliyoruz.

Son Güncelleme: 20.02.2020 17:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
has çorumlu 2020-02-18 14:00:33

8 yıl boyunca reha metin alkan a neden sormadınız kampüs kart olmasaydı aklınıza kampüs olmadığı gelmeyecekti samimi değilsiniz

Misafir Avatar
has çorumlu 2020-02-19 12:34:52 @has çorumlu

hadi ben yalan söylüyorum iftira atıyorum sen açıkla ne yaptı ben en basitinden yazıyım ulusal basına kadar yansıdı üniversiteyi aile üniversitesi yapmışlar diye

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Klavye Mücahitine Davet 2020-02-19 10:20:53 @has çorumlu

Kardeşim helal olsun. Ne güzel ayarı vermişsin. Amaaaaa, kim olduğunu da açıklayarak, 8 yıl boyunca üniversite için neler yaptığını, nasıl gayret ettiğini Allah aşkına açıklarmısın. Eğer açıklamazsan, iftiracısın ve hainsin. Hodri meydan.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
Has Çorumluuuuuuuuuu 2020-02-18 15:30:12 @has çorumlu

Üzüleceksin ama, yapacak bir şey yok???

2000 Yılından Sonra Kurulan Üniversiteler Arasında En İyi 10. Üniversiteyiz

https://www.hitit.edu.tr/Haberler/2019/10/21/2000-yilindan-sonra-kurulan-universiteler-arasinda-en-iyi-10-universiteyiz

Beğenmedim! (24)
Avatar
Ali 2020-02-19 09:58:29

kesinlikle Reha yı yıllarca uçurup kaçırdınız yeni gelen adamdn da aynı show u bekliyorsunuz. Hitit Üniversitesini Dalgıçlara Kümes edip zincirlediniz.

Misafir Avatar
Ali Bey (kına) 2020-02-19 10:19:09 @Ali

Ali Bey, niye çalışan birini takdir etmek, yanlışını da bizzat kendisine ZAMANINDAS (ARKASINDAN DEĞİL) söyleyerek yapıcı eleştirmek zorumuza gidiyor. Elin memleketlerinde adamlar, bir ağaç dikene teşekkür ediyor. Nasıl olurda 8 yılda show dersin. Sen veya ailenden biri hastaneye gidince bile görmüyormusun katkıyı. 8000 öğrenciden 20000 bine çıktı. İlçeşer, yapılanlar, görmelisin be arkadaş. 1976'da kurulan bir kurumun 40 yıldır kampüsü değil hiç bir şeyi olmamış. Unutmamak lazım bunu kardeşim. Herkes elinden geldiğince bir şeyler yapıyor be kardeşim. Nedir bu saldırganlık, nedir bu yıkıcı üslup. Çalışana show yaptı, çalışmayana ise hiç bir şey yok. Allah şu anki hocamızı inşAllah Çorum'dan vekil yapar. İnşAllah ömür boyu rektörümüz olur. İnşAllah Belediye başkanımız olur. İnşAllah Valimiz olur. Hiç olmazsa ona sahip çıkın. Çorumlu olsa, ona da yapacağınızı biliriz ama neyseki adamcağız çorumlu değil. Unutmayın, sanaldan yapılan ifitra bu tarafta değil ama öbür dünyada büyük bir suç.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Has Corumluuuuu'ya Negatif Verenler 2020-02-19 11:29:20

Lütfen ilimizdeki iyi bir şeyden nasıl ve niye mutlu olmadığınızı yazarmısınız. Bu psikoljiyi çok merak ediyorum. Acaba bir gelişmeye iyi diyince, onu yapanı övmüş oluyoruz, o yüzden beğenmeyelim diye mi düşünülüyor. İnanın ben biri ilerledimi seviniyorum. Bu arkadaşlar ne düşünüyor acaba? Allah Allah, garip yahu?

Avatar
Kibir 2020-02-18 15:01:54

Şimdiye kadar olmaması tuhaf. Turkiyede kampüs kartı olmayan üniversite yok. Kampüsde içler acisi

Avatar
Has Çorumlu 2020-02-18 14:27:03

reha yok, unut onu. Atlat bu travmayı çorumluuuuuu

Misafir Avatar
has çorumlu 2020-02-18 15:20:28 @Has Çorumlu

travma değil bizimikisi işinize gelmiyor kardeşim yıllarca uçurdunuz kaçırdınız reha hocayı 9 aylık rektörden kampüsü bitirmesini bekliyorsunuz adam 8 yılda yapamamış ne konuşuyorsunuz

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mustafa 2020-02-18 18:46:41

Gülüp geçiyoruz artık.Kampüsmüş kartmış

Avatar
recep 2020-02-18 16:55:37

kampüs kart dedikleri şeyin ne haber değeri var ki. bırakın ünviersiteleri 50-60 çalışanı olan şirketler kullanıyo bu sistemi.

Avatar
Corumcorum 2020-02-19 11:34:44

Kaç yıldır akılda olmayan, akıllara düşmeye başladı hayret! Ayrıca neden yok diye haber yapmak yerine keşke Yozgattaki birlik beraberliği de örmek göstererek biz de artık ne yapabilir diye teşvik edici olsanız! En azından daha samimi olurdu....

Misafir Avatar
O zaman Niyet İş Yapmak Olurdu 2020-02-19 12:09:30 @Corumcorum

Hemşerim, bu dediğiniz yapılırsa rehaya vurma olmazdı. acaba o adam görevdeyken biz ne yaptık ona, yardımcı olabildikmi diye bir soru akla gelirdi ki bu da bu olumsuz tiplerin işine yaramazdı. çünkü onların derdi rehayı bir an önce göndermek ve şimdiki gibi direksiyonu tamamen ele geçirmekti. yoksa iş güç filan değil.

Beğenmedim! (3)