Yeni Rektör atandı

Hitit Üniversitesi Rektörlüğü'ne Prof. Dr. Ali Osman Öztürk atandı.

Yeni Rektör atandı

Hitit Üniversitesi Rektörlüğü'ne Prof. Dr. Ali Osman Öztürk atandı.

24 Mayıs 2019 Cuma 01:58
Yeni Rektör atandı
banner181

Hitit Üniversitesi Rektörlüğü’ne Prof. Dr. Ali Osman Öztürk atandı.

Cumhurbaşkanı kararnamesi ile 11 üniversitenin yeni rektörü atandı. Buna göre, Hitit Üniversitesi Rektörlüğü’ne Prof. Dr. Ali Osman Öztürk atandı.

Prof. Ali Osman Öztürk, 1972 yılında Kütahya’nın Emet ilçesinde dünyaya geldi. 1995 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Kamu Yönetimi bölümünden mezun oldu. 1997 yılında Yüksek Lisansını aynı üniversitede Avrupa Birliği’nin Sosyal Politikaları ve Endüstri İlişkileri alanında tamamladı. 2005 yılında Amerika Birleşik Devletleri/North Carolina State Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi anabilim dalından Doktora derecesini aldı.

Akademik kariyerine North Carolina State Üniversitesi’nde araştırma görevlisi olarak 2001 yılında başlayan Dr. Öztürk,  2005- 2007 yılları arasında aynı üniversitenin Kamu Sektöründe Liderlik programı kurucu direktörü olarak görev yaptı. Akademik faaliyetlerini İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde göreve başladığı 2011 yılına kadar yardımcı doçent olarak Amerika Birleşik Devletleri’nde sürdürdü.

Haziran 2011’den itibaren, İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde sırasıyla Bologna Süreci Koordinatörlüğü, Liderlik ve Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü gibi idari görevler yanında Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimi bölümünde öğretim üyeliği yaptı. 2014 Ekim ayından itibaren ise İstanbul Medipol Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünde öğretim üyesi kadrosunda.

Prof. Dr. Ali Osman Öztürk’ün, yeni kamu yönetimi, kamu sektöründe girişimcilik, liderlik, iş ahlakı ve sosyal bilimlerde araştırma metotları alanlarında çok sayıda uluslararası ve ulusal düzeyde yayınlanmış çalışması bulunuyor.

Ekim 2014’te Başbakan Müşaviri, Ağustos 2016 - Eylül 2018 arası Başbakan Başmüşaviri ve Başbakanlık Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü görevlerini yürüttü.İstanbul Medipol Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünde öğretim üyesi olarak görev yaptı.

Evli ve iki çocuk sahibi olan Ali Osman Öztürk iyi derecede İngilizce biliyor.

Son Güncelleme: 24.05.2019 09:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bir Bilen 1 2019-05-24 09:21:11

İşte Bir Çorum Gerçeği Daha!!! Çorumu ve Çorum halkını temsil etmekle yükümlü kıldığımız Siyasilerin ne kadar uyumlu çalıştığının ve ne kadar güçlü olduklarının bir göstergesi daha! YETER ARTIK! AK Parti MYK üyesi A.Sami CEYLAN, Oğuzhan KAYA ve Erol KAVUNUCU bırakın artık bu ben yaptım, sen yaptın işlerini. Bırakın artık hangi adamı Müdür, Genel Sekreter atarsam benim işimi halleder, bana yakın olur düşüncesini. Bırakın artık SİYASİ MENFAATLERİNİZİ!! KÜSTÜRMEYİN Çorumun Yetişmiş Liyakatlı İnsanlarını! Hepsi bir bir gidiyor ve böyle giderse gitmeye de devam edecek. Kim Kalacak derseniz? Çorumu yönetmekle yükümlü makamlara hak etmediği şekilde sizlerce oturtulan, liyakatsiz, iş bilmez Çorum bürokratları ve MAĞDUR ÇORUM HALKI! Bakın YOZGATa, bakın AMASYAya kendi yetişmiş insanının nasıl tutuyor! Açın Bakın atanan REKTÖRlere nereli hepsi kendi MEMLEKETLİSİ!

Misafir Avatar
bir bilen değil çok bilmiş 2019-05-24 14:08:01 @Bir Bilen 1

biraz araştırıp bilgi verin.11 atamadan 4 tanesi kendi iline atanmış. 7 rektör başka yer doğumlu. bu şekilde araştırmadan yazan çok bilmiş birisi kendi memleketlimiz atansa ona da bir kulp bulurdu.Bu arada ben de çorumlu olmasını isterdim o ayrı bir konu.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Corumlu 2019-05-24 02:08:38

Kurum içinden biri neden atılmaz ki niye biz hep böyle öksüz ve yetimiz

Avatar
tarek 2019-05-24 02:18:42

Butun acemi yoneticiler gibi bu da çorum da
Isi ogrenmeye gelecek...yine kaybeden corum ...yazik

Misafir Avatar
hoca 2019-05-24 14:09:35 @tarek

ne acemisi ya. adam yıllarca amerikada üniversitede çalışmış, üstüne devletin koskoca kamu diplomasisi kurumunun başındaymış. daha tecrübelisini nerden bulacaksınız. üniversiteyi de bürokrasiyi de iyi biliyor

Beğenmedim! (5)
Avatar
Harbi 2019-05-24 02:37:23

Ha ha ha, çok ilginç..
Çorum'u kullanmaya devam.
:(

Avatar
Bir Bilen 2 2019-05-24 09:22:13

Sizin sayenizde ÇORUM olamıyor bir YOZGAT, YOZGAT'ı geçtim bir AMASYA! Bırakın artık küçük düşünmeyi. AK Parti İl Başkanı Yusuf AHLATÇI'nın etrafında kenetlenin, öncelikle teşkilatınızı, sonra bürokrasiyi hak eden liyakatli insanlarla donatın ve üstünüze düşen temsil görevini hak etiği şekilde yapın. Görecesiniz ki ÇORUM hak ettiği yere nasıl geliyor!
Yeni REKTÖR'ümüzü bu sözlerden tenzih eder, Memleketimize Hoş Geldiniz der, Yeni Görevinizde Başarılar Dilerim!

Avatar
ASC + Kavuncu 2019-05-24 10:32:23

Çorum milletvekilleri okullara Müdür Yardımcısı atamak için birbirini yiye dursun görüyorsunuz işte üst siyaset bunları takmıyor her memleketi kendi memleketinden rektör atanıyor ortamı bilen halkı tanıyan çoruma dışarıdan

Avatar
BUHARALI 2019-05-24 02:54:38

Yeni rektorumuze hayırlı olsun.
Reha Metin Alkan Hocayı da yaptığı hizmetlerden ötürü unutmayacağız.
Allah selametlik versin...

Avatar
Bilimsel 2019-05-24 10:19:42

AKP iktidar ve AKP li olduğunu düşündüğüm bir rektör...Değişen bir durum yok.

banner182

banner110