Hemşehrimiz Bakan Danışmanı oldu

BTK Üyesi hemşehrimiz Dr. İhsan Kulalı, Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirici'nin Danışmanı oldu.

23 Nisan 2022 Cumartesi 19:15
Hemşehrimiz Bakan Danışmanı oldu

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu Üyesi hemşehrimiz Dr. İhsan Kulalı (BTK), Tarım Bakanı Danışmanı oldu.

Çorum’un İskilip İlçesi’nde 1969 yılında doğan Dr. İhsan Kulalı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İşletme Bölümü mezunu. Yüksek Lisansını Leeds Üniversitesi, MBA, /İngiltere’de yapan, doktorasını ise Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü’nde tamamlayan Kulalı, daha önce Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tarifeler Dairesi Başkanı ve Kurul Üyesi olarak çalışıyordu. İngilizce bilen Kulalı, evli ve iki çocuk babası.

Hemşehrimiz Dr. İhsan Kulalı, Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci’nin Danışmanı olarak atandı.

Son Güncelleme: 24.04.2022 12:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öz İskilip li 2022-04-23 19:25:49

Milletvekili olursa Çorum a çok faydası olur.

Misafir Avatar
Doğma büyüme İskilipli 2022-04-24 11:35:47 @Öz İskilip li

Erol bey bize yeter.Fazlasına gerek yok.Kontenjen ihriyacı olan diğer ilçelerimiz için düşünülebilir.

Beğenmedim! (13)
Avatar
1919 2022-04-23 19:25:26

SAKIN ÇORUMLULARA BAKANLIK VERMEYİN,VERİRSENİZ SUÇ İŞLEMİŞ OLURSUNUZ. TÜRKİYE DE BU KADAR ÇORUMA AYRIMCILIK YAPAN, BU KADAR ÇORUMU CEZALANDIRAN BAŞKA HÜKÜMET GELMEMİŞTİR. NASIL OLSA ÇORUM DA TEPKİ VEREN DE OLMADIĞI İÇİN 20 SENEDİR ÇORUM VE ÇORUMLULARI UYUTUYORLAR. ÇORUM DA UYUMAYA DEVAM EDİYOR. ANLAYANA....

Avatar
Fikret 2022-04-23 19:38:34

DPT kökenli bir bürokrat, çok iyi eğitimli ve karekterli bir hemşehrimiz, bakanlık yapacak kapasitededir, duyurulur.

Avatar
Mustafa 2022-04-24 15:58:20

Dürüst,karakterli, halkın içinden gelmiş insanların bu tur görevlere gelmesini olumlu buluyorum.

Avatar
Hasan 2022-04-24 21:13:51

hayırlı olsun.

Avatar
Zeynep 2022-04-24 13:13:28

İnşAllah Çorum ve İlçelerimiz için faydalı işler yapar.

Avatar
Çorum 19 2022-04-24 01:01:44

Danışmanlık yardimcilik vs ek maaş kapilari olsun diye uydurulmuş işler yoksa kimsenin kimseye danistigi bir şey yok

Misafir Avatar
hasan 2022-04-26 13:33:40 @Çorum 19

bu konuda size katılıyorum..örnek zeki gül..çevre bakanı ama şimdiye kadar çevre ile ilgili bir paylaşı yaptığını görmedim.geleni gideni ağırlamaktan başka yaptığı birsey yok

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ziraat Müh.Murat 2022-04-24 04:44:10 @Çorum 19

Sayın Bakan Ziraat Mühendisi.Konu Gıda,tarım ve Hayvancılık.Beyefendinin alanı işletme.Sayın Bakan neyi danışacak?Bilen veya fikri olan var mı?

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ali 2022-04-25 13:02:49