Nurani Der’den açıklama

Uşşaki tarikatı lideri olarak bilinen Eyüp Fatih Ş. (58)’nin tutuklanmasının ardından art arda açıklamalar geldi.

Nurani Der’den açıklama

Uşşaki tarikatı lideri olarak bilinen Eyüp Fatih Ş. (58)’nin tutuklanmasının ardından art arda açıklamalar geldi.

03 Eylül 2020 Perşembe 14:23
Nurani Der’den açıklama

Sakarya'nın Akyazı ilçesinde jandarmanın düzenlediği operasyona gözaltına alınan Fatih Nurullah takma adlı Uşşaki tarikatı lideri olarak bilinen Eyüp Fatih Ş. (58)’nin sevk edildiği mahkemece çocuğa cinsel istismar suçu iddiasıyla tutuklanmasının ardından Çorum’da da Nurani Der Çorum sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.

Açıklamada, “Bugün kamuoyu gündemine düşen ses kayıtları ve haberlerden dolayı Dernek üyelerimizin ortak kararı doğrultusunda Gülzari Mualla Vakfı ve Fatih Efendi ile ilgili görevlerimizden ve dernek faaliyetlerimizden ayrılma kararı aldık. Bizi tanıyanların bilgisine sunar; durumumuzu anlayışla karşılayarak yorum yapmamalarını rica ederiz.” denildi.

Öte yandan Uşşaki Vakfı da zanlı hakkında ağır ifadeler kullanıp kendileriyle bir bağının olmadığını yazılı bir açıklamayla duyurdu. Vakıf tarafından yapılan yazılı açıklamada Fatih Nurullah’ın kendileriyle bağının olmadığı vurgulandı.

Son Güncelleme: 06.09.2020 12:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cahil vatandaş 2020-09-03 15:56:32

Türk Milleti bu tarikatcılardan cemaatcilerden çok çekti.İlla bir şey ci mi olmak lazım?Devletin Milletin adamı olmak bu kadar mı zor?buralara giden insanların çoğu torpil ve para için gidiyorlar.bu iki yol kesilirse bak bakalım ortalıkta tarikatcı cemaatci kalacak mı?

Avatar
ALİ 2020-09-03 14:38:36

BU BOMBANIN PATLAYACAĞI BELLİ İDİ. OLAY ÇORUMDA ORTAYA ÇIKSAYDI DAHA VAHİM OLURDU. SPOR LİSESİ MEZUNU SAHTE ŞEYH İ BİZ ANLATIRDIK AMA MİLLET CAHİL OLUNCA VE İSLAMI BİLMEYİNCE BU GİBİ ZERZEVAT KİŞİLER ÇOĞALIYOR.

Avatar
İsyannnnnnn 2020-09-03 14:40:27

Allah böyle istismarcı olup hacı hoca ayağı takılanları kahretsin

Avatar
Veli 2020-09-03 15:40:10

Demek ki neymiş;
Tuz alıp koşmamak gerekirmiş.

Avatar
Çorumlu 2020-09-03 14:40:35

Cahillik bu Kimlerden medet buluyorsunuz Allah sizlere akıl vermiş gidin ona buna tapın demiyor Kuran var ayet var oku öğren ne işiniz var vakıf ta tarikatta Fakir doyuruyoruz diyorlar

Avatar
Ahmet 2020-09-03 14:41:45

Biri uzay mekiğini düşürür, biri kendisine bağlanan ipe dokunanın günahlarını affettir, biri yanmaz kefen satar ve dokunulmazlardır. Yemin ederim soğudum dinden ya, rahat bırakın İslâm'ı!

Misafir Avatar
Hani nerede bastonun kerameti? 2020-09-04 12:20:50 @Ahmet

Biri de elindeki bastonu silah yapmiş,evinden Çeçenistan'da,Ruslara karşı savaşıyormuş.Sonra ne oldu?Ruslar Çeçen savaşcıları şehit etti ve Çeçenistan'da yandaş bir yönetim kurdu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gerçek hayat 2020-09-03 16:58:33

Açıklama Fatih Efendi yerine Fatih Ş. olarak yapılmalıydı.Açıklama yanlış olmuş.

Misafir Avatar
Beğenmemiş 2020-09-03 17:24:31 @Gerçek hayat

Niye beğenmedin?Hala efendi mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
tebliğci 2020-09-03 20:16:48

kuran ve sünneti bir şağbana yuklerseniz oda kendini bir sey zanneder sizi istismar eder.bu herif namahrem değilmiydi saatlerce bu sapkını bekliyordunuz.mehter marsı ıle karsilayıp uğurluyordunuz.ne değişti ,istismarın en kötüsü din istismarı iken vazgeçmiyordunuz.çabuk sattınız efendinizi.