Son rötuşlar

Çorum Belediyesi Hizmet Binası inşaatında sona yaklaşıldı.

11 Ekim 2022 Salı 15:43
Son rötuşlar

Çorum Belediyesi Hizmet Binası inşaatında sona yaklaşıldı.

Yapımına başlandıktan sonra yarım kalan be tekrar ihale edilen  Farabi Caddesi üzerindeki hizmet binasında son rötuşların yapıldığı açıklandı.

Uzun süren inşaat nedeniyle kamuoyunda eleştirilere neden olan binanın kısa süre içinde tamamlanarak tefrişatının yapılması bekleniyor

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep 2022-10-11 21:22:51

30 Kasım 2018 de bitmesi gereken bina, hala bitmedi, 6 ay daha bitmez,
Zeki ve halil ibrahim,bu vebal size yeter,

Avatar
Çorumlu 2022-10-11 16:29:44

Bitirilmek istenmeyen bir bina maalesef sözde şubat 2022 de teslim edilecekti gecikmeden kim sorumlu sormak lazım....

Misafir Avatar
Md 2022-10-12 07:49:32 @Çorumlu

Pandemi süreci

Beğenmedim! (2)
Avatar
zekeriya 2022-10-12 13:43:34

halil ibo boşa taşınmaya uğraşmasın. öyle görünüyor ki külcünün yapmaya başladığı binayı külcü kullancak.

Avatar
T.C. !!! 2022-10-11 16:04:28

Neden tabelada T.C. yazmıyor?????

Avatar
çorumlu 2022-10-11 16:10:41

sözde %90 nı bitmiş bir bina idi.Şapkamızı önümüze alıp bir düşünmek gerekir diye düşünüyorum....bu bina için bile bitmeden bir sürü işe alım sözü verilmiştir ki nitekim duyumlar da yok değil yani....

Misafir Avatar
çorumlu 2022-10-12 08:21:47 @çorumlu

mütayit ben değil kendileri diyordu cahil....araştır öyle konuş...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mütayit 2022-10-11 23:28:53 @çorumlu

%90 bitmeyi sen mi uydurdun ? Görmüyor musun yapılan işleri. Cephesi yeniden yapıldı neredeyse

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ahmet 2022-10-12 11:26:48

Bu bina bittikten sonra başkanın makamı eski binada kalmaya devam edecek deniliyor. Neden? Çalışanlar yeni binada makamcılar farklı binada, paşalarımızın keyfi yerinde...

Avatar
Ahmet 2022-10-11 17:07:48

Bina hizmet için yapılır. Şu ana kadar da yetkililer hep en iyi hizmeti yaptıklarını söylüyorlar yani mevcut binalar hizmet için yeterli. Öyleyse buraya yüzlerce milyon lirayı niye gömdüler.

Avatar
Germiyan 2022-10-12 16:36:37

Acaba banyolu, helalı makam odaları varmı?
Olması lazım.