Engellilerin aşılanmasına başlanıyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı programına yeni bir grubun daha eklendiğini duyurdu.

Engellilerin aşılanmasına başlanıyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı programına yeni bir grubun daha eklendiğini duyurdu.

27 Mayıs 2021 Perşembe 15:30
Engellilerin aşılanmasına başlanıyor
banner332

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı programına yeni bir grubun daha eklendiğini duyurdu. Koca, bugünden itibaren tam bağımlı, orta düzey ve ağır engelli vatandaşların aşılanmasının başladığını duyurdu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşılama sürecine yeni bir grubun daha eklendiğini duyurdu.

Bakan Koca, bugünden itibaren tam bağımlı orta düzey ve ağır engelli vatandaşların aşılanmasının başladığını duyurdu. "Bu güce güvenin" mesajıyla aşının önemine vurgu yaptı.

Kaynak: TRT Haber

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayşe selin 2021-05-29 13:35:11

Birkaç gün önce 6 nolu aşı odasında bir yakınıma ilk aşısını yaptırdık.Aşı sonrası görevli hemşireye 2 aşı ne zaman,dikkat etmemiz gereken şeyler var mı,aşı sonrası ne gibi yan etkilerle karşılaşabiliriz gibi sorular sorduk.aldığımız cevap doldurduğunuz formda bunlar yazıyor dışarda bunları okuyun oldu.Cevap vermek hasta bilgilendirmek bu kadar mı zor?kibir,ego kendini beğenmişlik almış yürümüş.hastanın hiç değeri yok mu?

Misafir Avatar
TEAMÜL 2021-05-30 22:13:00 @ayşe selin

bireysel bir hata varsa ya uyarı ya da görev değişikliği,yönetimsel bir hata varsa istifa ya da görevde alma.Devlette teamüller yıllar yılı bu şekilde işlemiştir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
selim 2021-05-30 15:08:35 @ayşe selin

sorun bireysel mi?yönetimsel mi?bu nokta iyi belirlenirse çözümü kolay olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
esnaf 2021-05-30 11:37:59 @ayşe selin

Aşılama işlerini gögüs hastanesine,sağlık ocaklarına tamanen devtetsinler bu işi daha yapacaklarını düşünüyorum.Ne zaman okusak hep sorun hep sorun.Vatandaşın bu kadar çok girip çıktığı yeri başhekim,müdür hiç kontrol etmez mi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaş 2021-05-30 05:00:38 @ayşe selin

işimizi yaptırdığımıza şükreder olduk.Fırçaya,azara alıştık.Nazik klibar insan mı?karşımıza çıkarsa böyle insanlar kaldı mı diye tebessüm eder olduk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alperen 2021-05-29 23:26:01 @ayşe selin

gögüs hastalıkları hastanesinde sayın karadağ gibi halka,personeline yakın çok değerli bir yönetici var.diger tarafta halkla arasına kalın duvarlar örmüş,taşeron temsilcilerinden başka kimseyle muatap olmayan birisi.fark burada kendini belli ediyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mustafa 2021-05-29 20:34:06 @ayşe selin

Gögüs hastanesinin yönetimi çok saglam.(başhekim,müdür,başhemşire)yönetim sağlam olunca işler güzel yürüyor.Balık Baştan kokarsa da sorun kaçınılmaz oluyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gülabibeyli 2021-05-29 16:57:38 @ayşe selin

Aşılama konusunda gögüs hastanesi daha iyi.Hemşiler çok nazik ve kibar.aklıma takılan tüm soruları sordum.Tatminkar cevaplar aldım.Allah kendilerinden razı olsun.işlerinde kolaylıklar diliyorum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
kronik hasta 2021-05-29 20:43:57

38 yaşındayım.tansiyon ve kalp rahatsızlığım var.Halen sıra gelmedi.Umarım ölmeden banada sıra gelir.

Avatar
Kemal 2021-05-29 08:11:18

Biz daha 1.aşıyı olamazken komşum 3.dozunuda oldu.Nasıl iş anlayamadım.kendisine sordum 2 tanesi normal yaştan bir taneside gelmeyenlerin aşısını yaptılar dedi.Gelmeyen olursa bizde yaptırabilirmiyiz?bu konuda dilekçe ile müracaat edebileceğimiz bir yer var mı?Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?sonuçta salgın önlemimizi alıp kendimize,ailemize,çevremize bulaşmasını önleyebiliriz.

Misafir Avatar
kemal beye 2021-05-29 17:25:40 @Kemal

Sağlık müdürlüğüne,hastaneye dilekçe ver.Olumlu sonuç alırsın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÇORUM 2021-05-28 12:58:49

Bu aşı ne zaman gelecek günde 4 sefer insülin yetmiyor yanına 2 tane sabah ve akşam hap içiyorum daha hala sıranı bekleyeceksin diye mesaj geliyor

Avatar
Pınar Esra 2021-06-01 23:08:10

Gündüz randevu saatimizde anneme aşı yaptırmak için Erol olçok eğitim araştırma hastanesine gittik.Formumuzu doldurup aşı oadasına girdik.Kaydımızı yapan beyefendinin telofonu çaldı.Telefondaki kişi ile yaklaşık bir dakika argo ve seviyesiz sohbet yaptıktan sonra sanki orada iki bayan yokmuş gibi evrakı imzalayın dedi.Bu arda odaya giren başka bir beyefendi aşımızı yaptı.Ülkemiz için şehit olmuş rahmetli Erol Olçok beyefendinin adının verildiği hastanede böyle bir olayla karşılamak bizi derinden üzmüştür.

Misafir Avatar
pınar Esra Hanıma 2021-06-03 17:14:03 @Pınar Esra

Temmuz ayı Sağlıkta kritik ay müdür,başhekim,müdür yardımcıları,başhemşire ve yardımcıları gidecek mi kalacak mı?herkes koltuğu korumanın derdine düşmüşken vatandaşın sorunlarıyla kim ilgilenecek?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abdi 2021-06-02 23:58:51 @Pınar Esra

Muhalifetin çalışmasına gerek yok.Hastane yönetiminin vatandaşın sorunlarına duyarsız kalışı Akp ye hem yerel de hem de genel de seçimi kaybettirir.

Beğenmedim! (0)

banner316