Tıp Fakültesi Dekanı emekli oluyor

Hitit Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Meral Gülhan emekliye ayrılıyor.

Tıp Fakültesi Dekanı emekli oluyor

Hitit Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Meral Gülhan emekliye ayrılıyor.

07 Nisan 2021 Çarşamba 14:33
Tıp Fakültesi Dekanı emekli oluyor

Hitit Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Meral Gülhan emekliye ayrılıyor.
Geçtiğimiz yıl Mart ayında Tıp Fakültesi Dekanı olarak atanan Gülhan, yaklaşık bir yıl süren görevinin ardından emeklilik kararı aldı. Prof. Dr. Gülhan'ın 15 Nisan'da görevini bırakacağı öğrenildi.

PROF. DR. MERAL GÜLHAN

Ankara, 1964 doğumlu. 1987 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi"nden mezun oldu. Asistanlık eğitimini Atatürk Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tamamlamış ve 1992 yılında göğüs hastalıkları uzmanı olmaya hak kazanmış, aynı merkezde 2000 yılında doçent olmuştur. 2007 yılında Ufuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi’nde doçent kadrosunda göreve başlamış, 2008 yılında profesör unvanı almıştır. Aynı hastanede 2009-2015 yılları arasında dekan yardımcısı ve başhekim, ayrılana kadar göğüs hastalıkları anabilim dalı başkanı olarak görev yapmıştır. 2017 yılı Nisan ayında bu kurumdan ayrılarak Hitit Üniversitesi Tıp Fakültesi Göğüs Hastalıkları Anabilim Dalı’nda göreve başlamıştır. Halen anabilim dalı başkanı olarak görev yapmaktadır.
Göğüs hastalıkları alanında uluslararası ve ulusal dergilerde yayınlanmış 95 bilimsel makalesi ve 110’dan fazla ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılarda sunulmuş bildirisi bulunmaktadır. Alanı ile ilgili uluslararası ve ulusal uzmanlık derneklerinin aktif üyesidir. Halen Türk Göğüs Hastalıkları Yeterlik Kurulu yürütme kurulu ve akreditasyon komitesi üyesi olarak görev yapmaktadır.

Uzmanlık sonrası çalışmaları akciğer kanserine yoğunlaşmıştır. Türk Akciğer Kanseri Derneği’nin kuruluşunda yer almış ve iki dönem yönetim kurulu üyeliği ve uzun yıllar İç Anadolu Bölgesi Koordinatörlüğü yapmıştır. Göğüs Hastalıkları uzmanlık derneklerinden Türkiye Solunum Araştırmaları Derneği’nde merkez yönetim kurulu üyeliği dahil olmak üzere çok sayıda görev almış, akciğer kanseri çalışma grubunun ise uzun yıllar başkanlığını sürdürmüştür. Ülkemizde akciğer kanseri sorunu üzerine, çok merkezli önemli çalışmalarda yer almış, içlerinde ‘akciğer kanserinde erken tanı olmak üzere çok sayıda çalıştaya davetli olarak katılmıştır.

Diğer ilgi alanları arasında; KOAH, akciğer fibrozisi, akciğer embolisi, akciğer zarı hastalıkları yer almaktadır.

Son Güncelleme: 08.04.2021 10:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eşofmanlı şevket hoca 2021-04-08 15:00:44

Kağıt üzerindeki prof.sayısı önemli değil.iş yapan kaç tane ona bakmak lazım.muayene yok,ameliyat yok,asistan yetiştirme yok,bilimsel çalışmaya destek vermek yok.Hocalık sistemi modern ağalık sistemidir.Çalışmaya göre ücret alınmış olsa ameleler zengin olurdu.

Misafir Avatar
fulya nur 2021-04-10 00:07:35 @eşofmanlı şevket hoca

Saygıdeğer Hocam Ameleler alın teri ile çalışan emekcilerdir.Başkasının emeğini alınterini çalmazlar.Kazançları analarının ak sütü helaldir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hıdır 2021-04-08 23:29:12 @eşofmanlı şevket hoca

Şevket hocanın tespitlerrini yabana atmamak gerekir.Cerrahide 2 tane pırlanta gibi hoca var.bir kaç gün önceki haberlerde çorumda ilk defa laparoskopik kolon ameliyatı yapmışlar.bu hocalar ay geçmiyor ki başarılı ameliyatlarla haber konusu oluyorlar.Onlarla gurur duyoruz.O hocaların asistanlarıda çok şanslı perifere gittiklerinde cevval cerrah olurlar.Demekki iş yapan insan miş adından önceki ünvanın bir önemi yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abdi 2021-04-08 23:21:16 @eşofmanlı şevket hoca

Hoca efendi sen bu işleri iyi biliyosun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yüce İnsan Şevket hocama 2021-04-08 22:10:37 @eşofmanlı şevket hoca

Bilge insan, yüce alim, ordinaryüs Şevket hocam. Hocaları değerlendiren ve bu muzsam tespitlerinize esas olan sisteminizi paylaşsanız keşke. Paylaşsanız da, tanınsanız ve böylelikle Türk yükseköğretimi de sizin gibi bir kıymetli bir alimi muhtemelen şu an çalıştığınız NASAdan ülkemize getirmeye vesile olsa.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Merall Hocam, teşekkürler 2021-04-08 00:35:16

Değerli hocam, emeğinize sağlık. Tüm yaptıklarınız için teşekkür ediyoruz. Güzel insanlar birer birer gidiyor ve kainatta hiç bir şey boşluk kabul etmiyor, yeri doluyor. Ama öyle, ama böyle. keşke boşluklar sürekli artmasa ama, ne yaparsın.

Avatar
hasta 2021-04-09 06:04:05

Gerçek başarı toplumun geneline ulaşmakla başlar.Bir garibanıa,fakire fukaraya,yetime öksüze faydası dokunmuş mu onu incelemek gerekir.iki zenginin işini görmüş,iki makam sahibine yardımcı olmuş toplum nazarında bunun bir önemi yok.eskisi değil insanlar bilinçli her şeyin farkında göz açık,kulak sağlam beyin maşAllah çok güzel çalışıyor.eleştiriler sizin şahsınıza degil.anlayan anlar.herkes kendine bir pay çıkartmalı.saygılar.

Avatar
Emanet 2021-04-08 01:59:07

Milli eğitim müdürü öğretmenevine emanet
Bakalım yeni dekan kime emanet
Yatacak yeriniz yok dönen dolaplar tek tek açığa çıkacak

Misafir Avatar
öğretmen 2021-04-08 11:29:33 @Emanet

bir yıldır çorumda evde kalmayan öğretmen evimndemi kalıyordu.zaten emenetmiş.hekim evi yokmu sağlık müdürünün düşünmesi gerekeni niye milli eğitim düşünsün emanetci. ne dolap dönüyorsa git adam gibi müdüre anlat.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Corum 19 2021-04-08 01:18:53

Işık hızıyla gelinip gidiliyor dünyanın cazibe merkezinde kimse durmak istemiyor

Misafir Avatar
ismailden tayfuna 2021-04-10 14:56:54 @Corum 19

Tayfun bey insanlık 10 numara kişilikte sağlamsa kimse konuşamaz.kişilik zayıf insanlıkta yoksa çok ağır eleştirilere maruz kalırsın.Bilmem anlatabildim mi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tayfun 2021-04-10 00:12:32 @Corum 19

Sağlıkta gidenin,emekliye ayrılanın arkasından kimse iyi konuşmaz.Bu yıllardır böyledir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
beyza nur 2021-04-08 12:51:57 @Corum 19

prof.kadrosu almak için geliyorlar.süresi dolup, kadroyu alıp ,emekliliği yüksek dereceden hak edince gidiyorlar.Çalışıp çalışmadığına kimse bakmaz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Abdullah 2021-04-08 15:30:46

Fotoyu mesleğe başladığında mı çekinmiş, yoksa haber mi yanlış. Yani göreve yeni başlıyor olmasın.