AK Parti Gençlik Kolları Başkanı oldu

AK Parti Çorum Gençlik Kolları Başkanlığına Onur Civan atandı.

13 Haziran 2024 Perşembe 15:32
AK Parti Gençlik Kolları Başkanı oldu

AK Parti Çorum Gençlik Kolları Başkanlığına Onur Civan atandı. Onur Civan, eski gençlik kolları başkanı Muhammed Fatih Temur'un İl Genel Meclisi Başkanı olmasından sonra bu görevi vekaleten yapıyordu.

GENEL MERKEZ ONAYLADI

Onur Civan, AK Parti Gençlik Kolları Genel Merkezi tarafından asaleten Çorum AK Parti Gençlik Kolları başkanlığı görevine atandı.

Son Güncelleme: 13.06.2024 16:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rt 2024-06-13 21:07:59

Bakalim bu ailesinden kimlerin ömrünü feda edecek?

Avatar
adil 2024-06-17 11:35:54

körler saırlar birbirini ağırlar. Ak partinin son dönemidir. Masal ve palavra boş işler. Seçimde millet hesabı görür

Misafir Avatar
İsmail 2024-06-17 21:39:04 @adil

Oy veren gençler kusura bakmasın akranlarina gelecek korkusu yaşatan hayal bile kurduramayan Bi partiye bırakın gençlik kolları başkanı olmayı üye bile olmalarini mantığım almıyor ha Bi şeylerde biz kazanalım diyorlarsanız ilerde başını yastığa koyup hayatını düşündüğünde kendinden utanmiyacaksin çocuklarımın kursağından haram geçmedi kul hakkı yemedim diyebilecekmisiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2024-06-17 11:36:44

Kimi atarsanız ATAYIN bitişi ve finisihi engelleyemezsiniz. Bu film buraya kadar.

Misafir Avatar
crm 2024-06-22 18:41:18 @Ali

ah ali ah, 22 senedir söylüyorsunuz, yapılan güzel şeyleri görmediniz, sürekli, eleştirdiniz, yerden yere vurdunuz, maalesef son yaklaştı bu doğru.. umarım aramayız bu günleri....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ak 2024-06-14 13:01:44

Yıllarca partide çalışan çabalayan kardeşimiz görevini en iyi şekilde yapacağına inanıyoruz. Yolu açık olsun

Avatar
Ermal zehir 2024-06-15 15:16:22

Mehmet bektaş beyin hakkı değil miydi?

Avatar
Hasan 2024-06-17 11:38:56

İl ve tüm teşkilatları da değiştirseniz olmazzzzzz. Yolsuzluk. yoksulluk adam kayırmacılık, liyakeatın çöpe atılması akp'nin son dönemi olmasını hızlandırıyor. Kamu tasarrfundan 1 tl evet 1 tl tasarruf ihtimalı bile yok. a gitmis b gelmiş a dan z ye değiştirseniz. zihniyetiiz uygulamınız değişmedikce sizinle cacık bile yenmez

Avatar