‘Bay Ali Babacan’a soruyorum’ dedi ve…

MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili hemşehrimiz Hidayet Vahapoğlu, Deva Partisi Genel Başkanı Ali Babacan'a tepki gösterdi.

‘Bay Ali Babacan’a soruyorum’ dedi ve…

MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili hemşehrimiz Hidayet Vahapoğlu, Deva Partisi Genel Başkanı Ali Babacan'a tepki gösterdi.

26 Mayıs 2020 Salı 13:44
‘Bay Ali Babacan’a soruyorum’ dedi ve…

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili hemşehrimiz Hidayet Vahapoğlu, resmi Twitter hesabından Ali Babacan'a tepki gösterdi.
Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Hidayet Vahapoğlu, DEVA Partisinin Twitter hesabından yaptığı açıkmalara tepki gösterdi.
Vahapoğlu, DEVA Partisi'nin Twitter'dan yaptığı bilek gücünden besleniyoruz açıklamasına, Ali Babacan'a şu soruları yöneltti;
"Siyasette bilek gücü ne anlama geliyor ve şu döneme kadar alnı terleyerek yada çalışarak didinerek bir yere geldi mi?" açıklamalarında bulundu.


Kaynak: Türkgün

Son Güncelleme: 28.05.2020 16:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Her derde DEVA 2020-05-26 14:26:48

Her fırsatta partimize sözleriyle destek olan CHP'li kardeşlerim, milletvekili ve seçimlerde oy vererek de desteklerinizi bekliyoruz.

Avatar
yorumcu 2020-05-26 13:52:32

kendisi gelmiş mi ? askerdi emekli oldu siyasete girdi. görende işkencehanelerden geçti sanacak. hatta işkencehanelerden geçen muhsin yazıcıoğlu'nu bile ölüm yıldönümünde anmayacak kadar içinde kin olan bir adam Vahapoğlu. Babacan 14 yıl bakanlık yaptı bu memlekette. Meziyeti olmasa o kadar durmazdı. Şimdi kalkmış adama laf diyorsun. (DEVA Partili değilim)

Misafir Avatar
Siyaset bilimci 2020-05-27 13:22:41 @yorumcu

Doğru tespit;Sİyasette terleyerek bir yerlere gelmek zor iş...Kolayı genel başkan kontenjanıdır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dertli 2020-05-27 13:38:18

aH.aH.Ömrümüz geçti.Bir iktidar yüzü göremedik.Bırakın Deva'yı Future'yi,kendinize bakın.MHP nasıl iktidar olur?Bu soruya cevap verin.Parti resmen AKP ye iltica etti.Sokakta bir MHP linin yüzü gülmüyor.Parti yöneticileri hariç.

Avatar
İskilipspor 2020-05-26 20:00:06

Acaba bahçeli iskilip diye bir yer olduğundan haberdar mı ahahahahhah

Avatar
Adaletin tersi nedir? 2020-05-27 16:39:36

Farklı bir konudan bakarak yorum yazayım.Geçmişte partinizde yöneticilik yapmış veya yöneticilerin yakını olan kaç kişi Fetö soruşturması geçirdi.Yargılanan var mı?Takipsizlik kararı alan var mı?Bu konularda bilginiz var mı?Var ise nasıl bir tasarrufunuz oldu.Kaç yanlışa karşı müdahil oldunuz.Bu tür soruşturmalara maruz kalıp,takipsizlik alan kişilerin MHP ye oy verebileceğini düşünebiliyor musunuz?

Avatar
Kenann 2020-05-26 14:06:37

Sizin topunuz bulunduğunuz yerleri aldığınız paraları hak etmiyorsunuz.
Sen bu güne kadar bu ülke için hangi siyaseti yaptın işinden olanlar geçim derdinden kırılıyor.. 1 maaşını bağış mı yaptın.. hepiniz aynisiniz

Avatar
Doğru 2020-05-26 15:26:01

Evet Bahçeli seçim öncesi İskilip i istiyorum demişti.
Tosya İskilip YOLU MÜJDESİNİ BEKLİYORUZ.

Avatar
Öziskilipli 2020-05-26 15:39:17

Acaba bahçelinin haberi varmı iskilibin mhp de olduğundan