Bölgenin en mutsuz ili Çorum

İllerin mutluluk sıralaması açıklandı. Buna göre Çorum bölgenin en mutsuz ili...

Bölgenin en mutsuz ili Çorum

İllerin mutluluk sıralaması açıklandı. Buna göre Çorum bölgenin en mutsuz ili...

18 Şubat 2020 Salı 11:27
Bölgenin en mutsuz ili Çorum

Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) son yayınladığı verilere göre Türkiye'de mutluluk düzeyi en yüksek olan iller sıralandı.

81 ilin mutluluk düzeyi açıklanırken, Çorum % 56.56’lık mutluluk düzeyi oranı ile Türkiye sıralamasında 60’ıncı il oldu.
Mutlu iller sıralamasında bölgemizde yer alan Amasya, Tokat, Yozgat, Kırşehir, Kırıkkale, Kastamonu, Samsun gibi  komşu illerin tamamının mutluluk düzeyi Çorum’dan daha fazla çıktı.

Kaynak: Haber7

Son Güncelleme: 20.02.2020 18:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rafet 2020-02-18 11:38:40

Böyle vekiller olduğu sürece şehrimiz geri gitmekten kurtulamaz .

Avatar
Çorumlu 2020-02-18 12:18:01

Hızlı tren yok Havaalanı yok 2 nci hastane yok tramvay yok yok oğlu yok.Tabiki mutsusuz.

Misafir Avatar
tolga 2020-02-18 13:11:31 @Çorumlu

senin mantığa göre istanbul dünyanın en mutlu kenti....

Beğenmedim! (7)
Avatar
Tevfik 2020-02-18 12:02:38

Geçen yol 550 esnaf işyeri kapattı . Çimento, kağıt , şırınga , tuğla fabrika ları kapandı . Ekonomi daraldı . Siyasilerde bir hareket yok . Gel Numan kurtulmuş , git İsmail karaman

Avatar
Bay Bilen.! 2020-02-18 12:32:35

Evet çok yerinde bir tespit.
Türkiyenin ilk AKP'li belediyesi Çorum olmasına rağmen en mağdur ili malesefki Çorum.
Neden acaba bazı kişilerin bunu bi sorgulaması lazım!

Avatar
Oğuz Taşkan 2020-02-18 12:37:38

Mutsuz Çorum'un mutlu vekilleri ve siyasiler var olur mu lütfen ama.
Onlar mutlu olsun da tek biz kahır çekmeye devam ederiz Mustafa Abim...

Avatar
Tolga 2020-02-18 11:54:59

Mutlu bir hayat yaşamak istiyorsanız hayatınızı bir amaca bağlayın, kişilere veya eşyalara değil.

Avatar
Mutsuzluk sebebi 2020-02-18 12:29:32

Çünkü Çorum da AKP iktidar.

Avatar
Mutsuzum 2020-02-18 12:32:14

Mutsuzum çünkü akp yi desteklemedigim için hakkım diplomam ve yabancı dilim ile girdigim işimden başkan ve yardımcıları eliyle işimden cikartildim. Ama yaradana bin şükür daha iyi bi kuruma ise girdim çünkü işimle oynarsınız ama diplomama ve eğitimime dokunamazsiniz