Çorumlu işçi hayatını kaybetti

Ankara’da Gazi Mahallesi’nde çalıştığı inşaatın çatı katından düşen Çorumlu işçi hayatını kaybetti.

Çorumlu işçi hayatını kaybetti

Ankara’da Gazi Mahallesi’nde çalıştığı inşaatın çatı katından düşen Çorumlu işçi hayatını kaybetti.

30 Temmuz 2020 Perşembe 09:55
Çorumlu işçi hayatını kaybetti

Çorumlu inşaat işçisi hayatını kaybetti.

Ankara’da Gazi Mahallesi’nde çalıştığı inşaatın çatı katından düşen Recep Dursun (58) hayatını kaybetti.

Dursun’un İskilip’in Çavuşoğlu Köyü nüfusuna kayıtlı olduğu öğrenildi.

Son Güncelleme: 30.07.2020 14:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Devlet Memuru 2020-07-31 14:07:31

Lütfen bakarmısınız yorumunu yapan arkadaşa katılıyorum. Sabah gelip yarım saat kahvaltı yapan Facebook gb sosyal medyada vakit geçiren memurlara duyurulur.

Misafir Avatar
Çok Doğru 2020-07-31 20:37:53 @Devlet Memuru

Hemşerim, çok doğru diyorsun. Mesela cuma günü ve tabiki diğer günler devlet memuru tanıdıklarınızdan size gelen mesajların zamanına lütfen bir bakın. Ne kadarı mesai saati içinde, ne kadarı mesai saati dışında? Mesai içindeyse, bu mesjlar için harcanan zamanlar nedir peki?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Lütfen Bir Bakarmısınız 2020-07-30 15:28:48

Adamcağızın gözlerindeki derin hüzne bakarmısınız lütfen. Sadece çalıştığı gün parası olan, çalışmadığı gün ise aç olan bir çift göz. Her gün 8 saat işiyle ilgili çalışarak mesai yapması gereken memur arkadaşlar, helalleşeceğimiz çok kimse var.

Avatar
Levent 2020-07-31 11:44:45

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun, adamcağız ekmek parası için hayatından oldu nerde hani iş güvenliği nerde adalet nerde insanlık!

Avatar
Gizem 2020-07-31 17:41:45

O mahallede oturuyorum olayı gördüm ve çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin inşAllah. Tüm emekçi vatandaşlara kolaylıklar ve sabırlar diliyorum. Umarım daha gerçekçi iş güvenliği uygulamaları ülkemizde en kısa zamanda yerleşir.

Avatar
Sevgi kayadibi 2020-07-31 18:04:26