Üçtutlar’a yeni cami, Evlüce yapacak

Çorum merkez Üçtutlar Mahallesi’nde yapılacak olan cami ve müştemilatı için gerekli tüm mali kaynak hayırsever İş insanı Ali Evlüce tarafından sağlanacak

12 Haziran 2024 Çarşamba 11:51
Üçtutlar’a yeni cami, Evlüce yapacak

Çorum merkez Üçtutlar Mahallesi’nde (Binevler) yapılacak olan cami ve müştemilatı için gerekli tüm mali kaynak hayırsever İş insanı Ali Evlüce tarafından sağlanacak.

Valilik’ten yapılan açıklamaya göre; mülkiyeti Maliye Hazinesi’ne ait cami ve müştemilatı inşa edilmek üzere Diyanet İşleri Başkanlığı’na tahsis edilen Çorum merkez Üçtutlar Mahallesi 115 pafta 4655 ada 1 parseldeki 4.030 m2 taşınmaz üzerine tahsis amacına uygun olarak yapılacak olan cami ve müştemilatı, hayırsever iş insanı Ali Evlüce tarafından yaptırılacak.

POROTOKOL İMZALANDI

Cami ve müştemilatı inşaatına ait yapım protokolü, Vali Doç. Dr. Zülkif Dağlı, İl Müftüsü Şahin Yıldırım ve hayırsever iş insanı Ali Evlüce tarafından Valilik Toplantı Salonu’nda imzalandı.

Vali Dağlı, “İmzalamış olduğumuz bu protokolün ilimize hayırlı olmasını temenni ediyor, hayırsever iş insanımız Ali Evlüce’ye bu duyarlı davranışından dolayı teşekkür ediyorum.” dedi.

Son Güncelleme: 12.06.2024 14:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bir bilen 2024-06-12 12:57:22

İş insanları içinde cemaati olmayan cami yapacaklarına, üç beş tanesi bir araya gelip bir hastane binası yapıp Çoruma hediye etse daha makbule geçer.

Avatar
Hayirli olsun 2024-06-12 15:54:31

Camiler bombos, bir de cok yakin birbirlerine camiler, cemaat yok. Ilkokul yapilsa daha iyi olamaz mi, siniflar 40'in uzerinde.

Avatar
Tebrikler 2024-06-13 11:54:16

Ali Bey'i bu davranışı nedeniyle tebrik ediyoruz. Ancak 500m gerisinde Valide Camii, 500m ilerisinde Binevler Camii var. Valilik daha verimli bir proje için yönlendirme yapamaz mıydı?

Avatar
fikrim var 2024-06-12 17:36:51

Benim de bir fikrim var. Ben çok önemliyim. Harika fikrim var. Birşey yaptığım yok ama benim de fikrim var. Düşündüm taşındım da değil, bir anda aklıma gelen bir fikrim var. Şimdiye kadar da yok da nasıl olsa bunları diyene kadar gelirdi diye düşünmedim bile. Mesela kervansaray yapılabilirdi, ticareti geliştirmek için. Evet evet. Harika fikrim var. Ben bu işi bilirim.

Avatar
İsmail 2024-06-12 22:38:28

Böyle şeylerle sadece bazı insanları kandırabilirsiniz peki Yaradanın biriside zamanında yüzlerce işçinin çocuk parasının üstüne yatıp ulucamiye 3 hali alıp kendini affettirdigini sanmıştı bazılarının mantığı hep ayni

Avatar
doğrucu davut 2024-06-16 13:05:21

camiler boş, cemaat yok. çoğu camii de yatsı namazi cemaat yokluğundan kılınmiyor. yeni cami yapmaya ne gerek var. okullarda siniflar cok kalabalık. cami yerine okul yapilsa daha iyi olur...

Avatar
murat 2024-06-19 14:10:19

Cami mi? Heryer cami dolu zaten. Çorumda toplam 1500 cami vardır.
Kreş açın o paraya. Bir şekilde eğitime aktarın.

Avatar
Adnan cıdık 2024-06-12 19:36:32

Ali Evlüceyi bin evlere yapacağı camiden dolayı tebrik ediyorum. Çok güzel bir hayır. Allah kabul etsin. Eşşek ölür kalır semeri insan ölür kalır eseri. Ne kadar güzel o camiye giren her cemaat ; sayın ali evlüceye ve 7 cettine dua edecek