Şimşek’ten Fatih Altaylı’ya açıklama

Hitit Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Halil İbrahim Şimşek, Habertürk Yazarı Fatih Altaylı’ya açıklama yaptı.

Şimşek’ten Fatih Altaylı’ya açıklama

Hitit Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Halil İbrahim Şimşek, Habertürk Yazarı Fatih Altaylı’ya açıklama yaptı.

08 Mart 2021 Pazartesi 19:02
Şimşek’ten Fatih Altaylı’ya açıklama

Hitit Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Halil İbrahim Şimşek, Habertürk Yazarı Fatih Altaylı’nın şahsı ve üniversiteye ilişkin kaleme aldığı yorumuna yazılı açıklamayla cevap verdi.

Prof Dr. Şimşek’in Gazeteci Altaylı’ya gönderdiği yazılı açıklamanın tamamına yine aynı köşede yer verildi.

Altaylı’nın ‘İlahiyat Profesöründen Cevap’ başlıklı köşesinin giriş bölümünde, “Geçen hafta yazılarımdan birinde konu ettiğim, Mimarlık Fakültesi’ne dekan olarak atanmasını eleştirdiğim İlahiyat Profesörü, konuyla ilgili bir yanıt yolladı.
Profesör Halil İbrahim Şimşek’in mektubunu aynen paylaşıyorum.

Profesör Şimşek, kendine yapılan haksızlığı aktarırken aynı zamanda üniversitelerimizin durumuna da ışık tutmuş" ifadelerine yer verdi.

Şimşek’in yaptığı ve Altaylı’nın köşesine taşıdığı açıklamanın tamamını aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz.

https://www.haberturk.com/yazarlar/fatih-altayli-1001/2997912-ilahiyat-profesorunden-cevap

Son Güncelleme: 09.03.2021 00:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2021-03-08 20:29:51

Halil İbrahim hocaya yakıştıramadım. 28 şubatta başörtülü müslümanlara ağza alınmayacak galiz ifadeler kullanan f.Altaylı'ya bu kadar alttan alıcı ve hatta taltif edici bir cevap yazması hiç doğru olmamış.

Avatar
Ali Ekber 2021-03-09 00:11:02

H.Ibrahim bey gayet güzel bir açıklama yapmış. Bir rektör yardımcısı, bir akademisyen olarak kalkıp orada hatim duası okusa,bu seferde üniversiteyi temsil eden rektör yardımcısının cami hocası gibi dua etmesi eleştirilirdi. Hatta kendisine sen müftümüsün diye cıkışılırdı. Bu millete yaranamazsın beyler, kendisi gayet başarılı bir akademisyen ve yönetici. Mevzuat gereği Güzel Sanatlar ve Mimarlık fakültesinde prof. bulunmadığı için rektör yardımcısı olarak kendisine görev verilmiştir. Ne yapacaktı H.ibrahim bey? Üst amiri rektör beye karşı mı çıkacaktı? Bir çok yeni kurulmuş üniversitelerde rektör yardımcıları hatta rektörler fakulte dekanliklarina vekalet ederler. Oda TV Çorum il temsilcisinin art niyetle yaptığı haber çamur at izi kalsın mantığından başka bir şey değil. Cumhurbaşkanının da gemicikler dolusu altını vardı ve kaçıyordu...Yazikki bu tür haberlere inanan saftirkler var. Herseyin bir hesabı var ,özellikle de ahiret hesabı var. Yazık çok yazık.

Avatar
KOŞ SEVİM koş 2021-03-09 00:38:41

koltuk adamı ne yapıyor gör

Avatar
ÇORUMLU 2021-03-09 15:16:31

Ali beye katılıyorum. Zaten gerçekten güzel bir cevap olsaydı fatih altaylı denen herif köşesinde yayınlamazdı. Biraz da cevaptaki basitlikten, çok afedersiniz ama eziklik psikolojisinden dolayı yayınlamış gibi duruyor. Ben altaylıyı iyi tanırım sinsi tipli birisidir. Halil hocayı da severim sayarım ama bu cevabı da yakıştıramadım. Bizim bu psikolojiden kurtulmamız lazım. Yoksa bizi daha çok ezerler. selametle..

Avatar
Kemalbalol 2021-03-09 16:24:44

Oldu olacak milli eğitim müdürlüğünude hocamıza bağlayın acaba milliegitim duasını biliyomudur.

Avatar
Sungurlulu 2021-03-09 20:24:18

Hoca, Fatih'i öpe öpe özür dilemiş sanki. Nazarında takdir edilesi bir gazeteci imiş Fatih!!

Avatar
Kodaman 2021-03-11 12:05:15

Fatih Altaylı denen herife cevap vermezdim ben olsam. Zaten işin işini bilmeden yapılan boş beleş bir haber. Ağzı olan konuşuyor modunda bir haber. Ismarlama haber. Hocam sıkma canını bunlarda geçer. Burada ki amaç belli bunu sizde çok iyi biliyorsunuz. Giden (aslında gitmeyen içeride hala sızmış biçimde duran ekibin) kişilerin kalıntılarının rahatsızlığı...