Ömer Yılmaz istifa etti

Çorum eski Milli Eğitim Müdürü Ömer Yılmaz, Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinden istifa etti.

Ömer Yılmaz istifa etti

Çorum eski Milli Eğitim Müdürü Ömer Yılmaz, Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinden istifa etti.

14 Haziran 2021 Pazartesi 23:55
Ömer Yılmaz istifa etti
banner332

Çorum eski Milli Eğitim Müdürü Ömer Yılmaz, Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinden istifa etti.

Isparta İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yılmaz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla kendi kararı ve bakanlığın onayı ile görevinden ayrıldığını açıkladı. Yılmaz, “Sadece bakanlığımızın talimatlarıyla, hukuk ve ahlak ilkelerine bağlı kalarak 17 aydır yürüttüğüm Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevimden, talebime binaen bakanlığımızın onayı ile Bakanlığımız merkez teşkilatında görev almak üzere ayrılıyorum. Mesai arkadaşlarıma ve değerli öğretmenlerimize yol arkadaşlıkları için teşekkür ediyor, Yüce Allah’tan sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum" ifadelerine yer verdi.

Son Güncelleme: 15.06.2021 12:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ah ki ne ah 2021-06-15 00:46:23

Adam altı ay durdu kimin ahını aldı torpil yaptıramayan müd müd Yrd adaylarının mı Memur-Sen e el pençe durmadı onun mu ahını aldı Çorumlu isterük deyu sokağa dökülen devlet adabından bihaber Çorumlu olmayan sendika temsilcilerinin mi

Avatar
Şuayip 2021-06-15 01:13:14

Sevim koş Yahya ile Özcan'a haber ver!

Misafir Avatar
Yorumcunun kralına 2021-06-19 15:50:53 @Şuayip

Şuayip,yorumcunun kralısın.Yahya burada ama,Özcan geddi.Özcan artık tatil yöresinde,gelmez ve gelemez.Çok kişiyi kırdı.Ama AKP iktidardan gidince söz veriyorum.Tayinini Çorum'a yaptıracağım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ah alan çeker 2021-06-15 00:18:36

Çorum’a yapacağını yaptı, Isparta’da da aynısını yapmıştır. Olan Çorum’a oldu, hüso da çeker. Etme bulma dünyası

Avatar
Adalet 2021-06-15 00:21:58

Adalet tecelli eder, istifa etmese sıkıntı büyüktü demekki. Uyumsuz olmayacaksın, iftira etmeyeceksin. Ah almayacaksın.

Misafir Avatar
has çorumlu 2021-06-15 14:28:00 @Adalet

sazanlık yapmayıp keşke haberin devamı okusaydın adam ya daire başkanı yada genel müdür olacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
Öğretmen 2021-06-15 08:29:13

Ne büyük bir torpili varmış ki görevden aldık bile diyemiyorlar, Çorum da eğitime verdiğin zararı unutmayacağız Ömer Yılmaz.

Avatar
Boyacı badanaci 2021-06-15 00:35:51

Bu adama güvenip boya badana yapanlar emekli olup bundan güvence alıp dava arkadaşlarını satanlar hayat kısa yol uzun arkadaşlar hadi şimdi kurtarsın sizi mevlana diyarındaki büyüğünuz

Avatar
Can 2021-06-15 08:17:57

İspartalı olsam kurban keserdim

Misafir Avatar
has çorumlu 2021-06-15 14:29:52 @Can

özcan sen misin

Beğenmedim! (3)
Avatar
İstifamı 2021-06-15 00:44:07

gorevden aldılar bu adamdan bekçi olmaz geçmiş olsun isparta

banner316